Arteria

Logo Arteria
+ Dodaj opinię
Obsługa Klienta / Call Center

Grupa Kapitałowa Arteria S.A. zajmuje się świadczeniem usług związanych ze sprzedażą, obsługą klienta oraz wsparciem procesów operacyjnych. Obecnie zarządza największym polskim komercyjnym contact center, w którym pracuje ponad 2000 konsultantów. Firma istnieje na rynku od 2004 roku, a od roku 2006 jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

Rozmowy kwalifikacyjne w Arteria

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Pracownik Infolinii

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Rozmowa była banalnie prosta. Najpierw przedstawiono mi zakres obowiązków, później poproszono o powiedzenie kilku słów o sobie, tak ogólnie. Plus zainteresowania, doświadczenie, studia i… to wszystko. Nie trwała ta rozmowa więcej niż 10 minut, była zupełnie standardowa i raczej nie sprawiłaby nikomu problemu. Na akie rekrutacje to ja mogę chodzić ;)

Rozwiń
Data dodania: 20.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant ds. Telemarketingu

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Szybka, konkretna rekrutacja. Zresztą to chyba najkrótsza rozmowa kwalifikacyjna, na której byłem. Od razu czuć, że szukają kogoś na szybko, bo brakuje im ludzi. Zresztą biorą chyba wszystkich z w miarę dobrą dykcją żeby się ich dało zrozumieć przez telefon. W trakcie rozmowy w Grupie Arteria zadali mi parę pytań. M.in. czy już wcześniej miałem do czynienia z pracą telemarketera? Czy lubię pracować w grupie? Czym się interesuję? Dlaczego zaaplikowałem do nich? Później opowiadali o firmie. Najpierw że oni szkolą i przygotowują do pracy, potem że się pracuje na dwie zmiany od 8 do 21, dalej o rodzaju umowy, czyli że dają zlecenie, że mają system premiowy, który doliczany jest do podstawy, że robią szkolenia dodatkowe. Bardzo dużo ładnego opowiadania.

Rozwiń
Data dodania: 22.01.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.