iQor Global Services Poland

Kontrola Jakości, Obsługa Klienta / Call Center, Instalacja / Utrzymanie / Serwis

O iQor Global Services Poland

Znasz takie marki jak: AMAZON, DELL, GOOGLE, HP, MICROSOFT, NC+ czy VECTRA? To właśnie z nimi współpracujemy, między innymi w obszarze napraw sprzętu elektronicznego! 35 000 tysięcy naszych specjalistów obsługi klienta, serwisantów i ekspertów każdego dnia współtworzy sukces najbardziej znanych marek na świecie.

Rozpoczynaliśmy swoją działalność w 2005 roku, jako Jabil Global Services Poland, zatrudniając 53 osoby. W 2013 nastąpiła zmiana nazwy na iQor, a w 2015 roku do międzynarodowej społeczności iQor dołączyła Zielona Góra. Teraz jest nas ponad 1600 w Bydgoszczy i w Zielonej Górze.

Nowe OpinieDodaj

4.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Fajna firma i moim zdaniem fajna branża

2016-06-20
anonimowo
Firma fajna i to w zasadzie w prawie każdym względzie

plusy
- godziny pracy nadgodziny tylko czasami i jak się chce
- atmosfera fajna miła i w porządku
- pieniądze dobre
- doświadczenie wiadomo zawsze się przydaje
- benefity dużo różnych i firma daje bardzo dużo od siebie, socjal na super poziomie
- fajni ludzie

minusy
- stres, ale to teraz wszędzie
- pieniądze zawsze mogą być większe
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Kursy / konferencje
  • Karta sportowa
  • Dofinansowanie posiłków
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista ds. Rekrutacji (Praca)

2016-12-13
Branża: Human ResourcesMiejsce: BydgoszczTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja nie była przesadnie rozbudowanym schematem, wręcz przeciwnie. Jak każdy przesłałam swoją aplikację i czekałam na kontakt z ich strony. Kontakt był i to telefoniczny, jednak ciężko powiedzieć, że to była wstępna rozmowa. Bardziej wybadanie, czy dalej szukam pracy, jestem zainteresowania i zechcę się z nimi spotkać. Odpowiedziałam zgodnie z prawdą, że nadal szukam i chętnie przyjdę na spotkanie.

Kilka dni później wylądowałam na rozmowie rekrutacyjnej. Prowadzone to było zgodnie ze wszystkimi standardami (a znam się na tym i wiem co jak powinno wyglądać), zwyczajnie odpowiadałam na pytania o doświadczenie, studia, obsługę programów oraz dodatkowo miałam za zadanie pokazać, na ile i jak potrafię mówić w języku angielskim.