Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Customer Service Representative with foreign languages
Rekrutacja odbyła się:październik 2015, Gdańsk
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Na Kemire trafiłam podczas targów Absolvent Talent Days w moim rodzinnym mieście Gdańsku. Poszukiwali osoby do obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego potrzebnego do porozumiewania się w firmie i niem./holen./szwedzkiego oraz z doświadczeniem w obsłudze klienta. Jestem po germanistyce, język angielski znam, a podczas studiów w wakacje po drugim i trzecim roku pracowałam na infolinii i dlatego postanowiłam spróbować swoich sił. Zostawiłam swoje dokumenty aplikacyjne u nich a oni odezwali się do mnie po jakimś tygodniu lub dwóch. Podczas rozmowy rozmawialiśmy cały czas po angielsku z wyjątkiem kilku minut, w których musiałam udowodnić, że po niemiecku też potrafię parę słów powiedzieć :D Chyba nie muszę mówić, że to nie był żaden problem dla mnie. Pojawiło się też pytanie o moje doświadczenie w obsłudze klienta zdobyte w trakcie wakacyjnych prac na infolinii jak i o zainteresowania, dodatkowe projekty realizowane w trakcie studiów oraz moje zalety.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.