Kemira

Przemysł / Produkcja

O Kemira

Kemira to fińska firma z branży chemicznej działająca na globalnym rynku. Firma posiada swoje oddziały w 40 krajach i zatrudnia ponad 5 tys. Pracowników.

Kemira Gdańsk to wyróżniający się podmiot na mapie nie tylko lokalnego, ale też krajowego rynku nowoczesnych usług dla biznesu. Jego cechą charakterystyczną jest wielofunkcyjny charakter – obsługiwane są w nim procesy związane z dziedziną IT, logistyką, obsługą klienta oraz finansami.

Wśród Kandydatów do naszego zespołu poszukujemy osób z doświadczeniem zawodowym, właściwymi predyspozycjami zawodowymi, pozytywnym nastawieniem, umiejętnościami językowymi i doskonałymi zdolnościami komunikacyjnymi. Firma jest także otwarta na Kandydatów tuż po studiach, którzy mają odpowiedni poziom umiejętności językowych i wiedzę ogólną, zakładając, że specjalistyczną wiedzę mogą uzupełnić u boku doświadczonych współpracowników.


Kemira is a Finnish company operating in the chemical industry in the global market. The company has offices in 40 countries and employs more than five thousand employees.

Kemira Gdansk is a distinctive entity on the map, not only at the local market of modern business services, but also the national one. Its characteristic feature is the multifunctional nature. We support various processes, which are related to the field of IT, procurement, customer service and finance.

While recruiting new employees we look for relevant business experience, a strong soft skills profile, a positive attitude and excellent communication skills. The company is also open to people just after graduation who have the appropriate level of language skills and general knowledge assuming that they can complement the knowledge alongside the experienced colleagues.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Niezła kasa ale brak perspektyw

2016-02-22
pracownik księgowości
Spora rotacja na najniższych szczeblach. Głównie ze względu na to, że szefostwo nie wywiązuje się z obietnic.
Miały być kursy - nie było kursów. Miały być podwyżki - nie było podwyżek. Ale za to mieliśmy kwiaty w biurze ;) Byłoby miło, jakby jednak te obietnice były spełniane. Albo jakby ich chociaż bezsensownie nie rzucali wiedząc, że ich nie dotrzymają.

Jeśli chodzi o kasę, tragedii nie ma, ale obiecywali nam możliwość rozwoju i podwyżki, a nic z tego nie wyszło.

Sporo ludzi przez to odeszło, bo jednak mieli nadzieję, na bardziej perspektywiczną pracę. Nie dziwię im się.

Co chwilę jest ktoś nowy, kogo trzeba przyuczać i wdrażać. To jednak trochę uciążliwe.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena pozytywna
    Ocena rozmowy:Pozytywna

    Customer Service Representative with foreign languages (Praca)

    2015-11-18
    Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdańskTermin rozmowy: 10.2015
    Proces rekrutacji: 2 etapy
    • Spotkanie w firmie
    • Rozmowa w języku obcym
    Pytania dotyczące
    O Tobie
    O Tobie:Zalety i wady, Inne, Wiedza o Firmie
    Wykształcenie
    Wykształcenie:Dodatkowe Projekty, Języki obce, Inne
    Kariera
    Kariera:Doświadczenie, Inne
    Sposób aplikowania
    • Targi Pracy
    Ogólny komentarz

    Na Kemire trafiłam podczas targów Absolvent Talent Days w moim rodzinnym mieście Gdańsku. Poszukiwali osoby do obsługi klienta ze znajomością języka angielskiego potrzebnego do porozumiewania się w firmie i niem./holen./szwedzkiego oraz z doświadczeniem w obsłudze klienta. Jestem po germanistyce, język angielski znam, a podczas studiów w wakacje po drugim i trzecim roku pracowałam na infolinii i dlatego postanowiłam spróbować swoich sił. Zostawiłam swoje dokumenty aplikacyjne u nich a oni odezwali się do mnie po jakimś tygodniu lub dwóch.

    Podczas rozmowy rozmawialiśmy cały czas po angielsku z wyjątkiem kilku minut, w których musiałam udowodnić, że po niemiecku też potrafię parę słów powiedzieć :D Chyba nie muszę mówić, że to nie był żaden problem dla mnie. Pojawiło się też pytanie o moje doświadczenie w obsłudze klienta zdobyte w trakcie wakacyjnych prac na infolinii jak i o zainteresowania, dodatkowe projekty realizowane w trakcie studiów oraz moje zalety.

    Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


    Pobierz Chrome


    Pobierz