#1 w branży retail, 26 lat na rynku w Polsce i ponad 72 000 zatrudnionych pracowników – to właśnie Biedronka, część portugalskiej grupy Jeronimo Martins i największa polska sieć detaliczna. Posiadamy ponad 3000 sklepów w 1100 miejscowościach oraz 16 centrów dystrybucyjnych, dzięki którym codziennie wpływamy na doświadczenia zakupowe naszych klientów czyniąc rzeczy niemożliwe możliwymi.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Specjalista ds. Raportowania
Rekrutacja odbyła się:marzec 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Nie przypuszczałam nawet, że będą mieli taki rozbudowany system rekrutacji. Na początek aplikacja i pierwsza rozmowa przez telefon -> parę pytań o motywację, doświadczenie, wykształcenie, dyspozycyjność. Można też było zadać swoje pytania. Następnie spotkanie w centrali Jeronimo Martins w Warszawie. Ja miałam jedno takie spotkanie, ale w sumie nie wiem czy na tym zakończyli swoją rekrutację. Rozmowa jak to rozmowa -> ponownie pytania z rozmowy telefonicznej + dodatkowo różne inne np. o znajomość Excela (trzeba było określić poziom), pytania po angielsku żeby pokazać, że się zna ten język komunikatywnie, wiedza o BI, czy wykazuje się inicjatywę w pracy itp. Zatrzymałam się na tym etapie, ale coś słyszałam, że to nie był koniec.
Aplikowałeś na: Sprzedawca-Kasjer
Rekrutacja odbyła się:grudzień 2013, Brzoza
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Byłem przez dłuższy czas na bezrobociu, wysyłałem CV wszędzie. Odezwała się do mnie, jako pierwsza firma Jeronimo Martins. Udałem się na spotkanie. Rozmowę prowadził zastępca kierownika sklepu. Pierwsze pytanie: To dlaczego chcę pracować dla Biedronki, drugie pytanie dotyczyło mojego wykształcenia. Trzecie: Czy miałem już styczność z obsługą kasy? W sumie wszystkie były na podobnym poziomie trudności. Zapytano też o oczekiwania finansowe. Potem kierownik sklepu opowiedział mi o zadaniach związanych ze stanowiskiem. Potem zapytał, czy ja nie mam pytań. Oczywiście, że zapytałem. Podobno zawsze lepiej zapytać o cokolwiek, więc to też rada dla innych. Tak jak napisałem, rozmowa była ok bez stresu.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.