Currency One

Logo Currency One
+ Dodaj opinię
Finanse / Bankowość

Currency One SA to firma zajmująca się wymianą walut online. Przedsiębiorstwo powstało w 2009 roku jako Walutomat, a od 2010 roku zaczął działać dodatkowo Internetowykantor.pl. Oba serwisy zostały połączone w roku 2013 - obecnie zatrudniają ponad 100 pracowników.

Rozmowy kwalifikacyjne w Currency One

(3)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

3 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Pracownik ds. rozliczeń i administracji

Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Rekrutacja skupiła się na jednej rozmowie. Jako takiej weryfikacji umiejętności nie było. Była wyłącznie rozmowa na ich temat. Co mam dokładnie na myśli - pytania o obsługę EXCELA i doświadczenie. Z powodu wymagań coś w tym guście zakładałam. Więcej było rozmowy na mój temat niż informacji przekazanych od ludzi z Currency. Też więcej było o miękkich umiejętnościach niż konkretnej wiedzy albo informacjach na mój temat. Mi taki sposób rozmawiania odpowiadał. Tyle że nie wiem czy tak się powinno prowadzić rekrutacje. Odzew po zakończeniu rekrutacji był.

Rozwiń
Data dodania: 08.12.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant Biura Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Nie miałam żadnych założeń jak szłam na rozmowę do Currency One, niczego się nie spodziewałam po prostu chciałam mieć dobre nastawienie do tego. To chyba był dobry sposób, bo dzięki temu nie stresowałam się na rozmowie. Częściowo na pewno wynikało to z podejścia do mnie to znaczy z niestresującej atmosfery. Padły pytania związane z: a) poprzednią pracą na call center b) obsługą komputera i internetu c) cechami osobowości potrzebnymi w tej pracy d) dyspozycyjnością oraz oczekiwaniami e) znajomością języków obcych f) chęcią do nauki i rozwoju. Jak widać normalne rzeczy :)

Rozwiń
Data dodania: 19.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: IT Helpdesk

Rekrutacja odbyła się:listopad 2014, Poznań

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Wysłałem CV i miałem rozmowę w Currency One. Wcześniej pracowałem na helpie 2 lata, więc myślałem, że bez problemu się dostanę. Zwłaszcza, że oni nawet nie chcieli doświadczenia tylko "chęć do nauki". Jak już zobaczyli moje CV to pytali gdzie wcześniej pracowałem, co robiłem i czym się ta firma tak ogólnie zajmowała. Miałem powiedzieć o dyspozycyjności czy mogę pracować na cały etat znajomości systemu windows czy lubię pracować zespołowo jak sobie radzę z wyszukiwaniem informacji w internecie czy trafiłem wcześniej na problem, którego nie wiedziałem jak rozwiązać i jak się wtedy zachowałem Firma zasługuje na dobrą opinię bo jak obiecują, że się odezwą jak wynik to tak robią

Rozwiń
Data dodania: 19.02.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.