WNS Global Services

Logo WNS Global Services
+ Dodaj opinię
WNS Global Services Czy to Twoja firma?
WNS Global Services - Kim jesteśmy? Jesteśmy liderem innowacji w Outsourcingu Procesów Biznesowych. Dzięki naszej ekspertyzie w obsłudze klienta oraz finansach i księgowości międzynarodowej wspieramy ponad 200 klientów korporacyjnych z całego świata. Wiemy, że wychodzenie poza oczekiwania - własne i naszych klientów - jest kluczem do sukcesu. Współtworzymy najszybciej rozwijającą się branżę w Polsce. Jesteśmy globalnym liderem BPO i wspieramy wielkie międzynarodowe firmy.

Rozmowy kwalifikacyjne w WNS Global Services

(5)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

5 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Specjalista ds. zamówień

Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Gdynia

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rekrutacja o tyle skomplikowana, że złożona z paru części. Poza oczywistą sprawą to znaczy zaaplikowaniem i rozmową kwalifikacyjną dodatkowo test wiedzy i testy językowe. Łatwo nie da się przejść przez taki proces. Na pewno nie da się prześlizgnąć. Tak na dobrą sprawę bez spełniania wszystkich kryteriów z ogłoszenia nie ma co startować. Szczególnie, że nie mają tego bardzo dużo i wszystko sprawdzają na którymś z etapów rekrutacji. Ja to oceniam dobrze bo lepiej tak żeby sprawdzili co się da niż potem miałoby się okazać, że po okresie próbnym ci dziękują bo jednak dla nich za mało znasz angielski czy cokolwiek. Tak jeszcze dodam na koniec, że warunki przedstawione po ludzku bez owijania w bawełnę.

Rozwiń
Data dodania: 02.12.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Obsługi Klienta (j. niemiecki)

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Gdynia

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

W trakcie rozmowy nie wydarzyło się nic co mogłoby mnie zaskoczyć. Spodziewałam się od początku, że dobrze sprawdzą moje umiejętności językowe i znajomość niemieckiego. I oczywiście się nie pomyliłam, bo rozmowa po niemiecku jak najbardziej była. Nie do końca pamiętam te pytania, na pewno padło coś o doświadczeniu, bo opisywałam w sumie to co miałam w CV. Na pewno też mnie pytali kiedy mogę zacząć ewentualnie pracę u nich i dlaczego chcę mieć taką pracę. Podobało mi się, że tak prosto i konkretnie. O warunkach rozmawialiśmy, ale tak naprawdę wszystko było w ogłoszeniu co proponują z benefitów itp.

Rozwiń
Data dodania: 18.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Stażystka

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2016, Gdynia

PRAKTYKA STAZ
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Moja rozmowa wyglądała w ten sposób: - dlaczego interesujesz się HR? - co chcesz robić w przyszłości? jakie masz plany i cele? - dlaczego chcesz wziąć udział w stażu? - czy masz jakiekolwiek doświadczenie związane z taką pracą? - jak sobie wyobrażasz taką pracę? - ile godzin tygodniowo byłabyś dostępna? - jak radzisz sobie z angielskim? tu rozmowa po angielsku - czy lubisz kontakt z ludźmi? - kiedy mogłabyś zacząć jeżeli Cię wybierzemy?

Rozwiń
Data dodania: 08.09.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: specjalista ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2015, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Ja aplikowałem na to samo stanowisko i moja rekrutacja przebiegała podobnie. Najpierw telefon, sprawdzenie znajomości niemieckiego, pod koniec zaproszenie na rozmowę właściwą w siedzibie firmy. Na tej drugiej rozmowie obecne dwie osoby, omówiliśmy moje CV, oni poopowiadali o firmie i się pożegnaliśmy. Zero stresu, ogólnie bardzo sprawnie i profesjonalnie.

Rozwiń
Data dodania: 25.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. obsługi klienta

Rekrutacja odbyła się:luty 2015, Gdańsk

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Rozmowa składała się z dwóch części. Najpierw rozmowa przez telefon, która chyba głównie miała zweryfikować znajomość niemieckiego - stanowisko obejmowało obsługę klienta niemieckojęzycznego. Jakieś wstępne pytanie po polsku, później przejście na niemiecki i kilka luźnych pytań. Wydaje mi się, że pytali mnie o poprzednią pracę, dyspozycyjność i chyba o oczekiwania finansowe. Drugi etap to rozmowa na miejscu prowadzona jak to przeważnie bywa przez HR i bezpośredniego przełożonego. Najpierw popytali o doświadczenie, motywację do pracy, w tym do pracy w WNS. Później powiedzieli sporo o stanowisku i warunkach zatrudnienia. Na koniec jeszcze pokazali mi biuro, więc było bardzo miło. Jak ktoś sobie dobrze radzi z językiem, to będzie zadowolony.

Rozwiń
Data dodania: 21.12.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.