Voice Contact Center

Logo Voice Contact Center
+ Dodaj opinię
Voice Contact Center Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług związanych z kontaktem z klientem końcowym, w tym obsługą telefonów, SMS-ów, chatów, e-maili oraz tradycyjnej korespondencji. Firma zarządza centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi i Lublinie, gdzie zatrudnia ponad 500 osób.

Rozmowy kwalifikacyjne w Voice Contact Center

(1)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

1 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultant

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2018, Warszawa, Mazowieckie

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Wysłałem CV na stanowisko konsultanta. Dostałem zaproszenie telefoniczne na rozmowę kwalifikacyjną. Rekrutację miałem z jedną z pań z HRu. Najpierw miałem opowiedzieć o sobie, później pani zadawała pytania, które tą “opowieść” uzupełniały. Później było trochę pytań bardziej szczegółowych związanych ze stanowiskiem, na które aplikuje, ale trudne nie były. Oprócz rozmowy było sprawdzenie jak u mnie z obsługą komputera, ale spokojnie, same podstawy… Po tym czekał mnie jeszcze test z angielskiego. Poziom średni, jak ktoś nie naściemniał w CV i zna podstawy to sobie poradzi. Na tym koniec. Odpowiedź zwrotną dostałem dość szybko. Ogółem miła i fajnie przeprowadzona rekrutacja. Nic się nie przeciągało i dostałem wszystkie potrzebne informacje.

Rozwiń
Data dodania: 06.03.2018
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie