Voice Contact Center

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Marketing / Reklama / PR

O Voice Contact Center

Voice Contact Center Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług związanych z kontaktem z klientem końcowym, w tym obsługą telefonów, SMS-ów, chatów, e-maili oraz tradycyjnej korespondencji. Firma zarządza centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi i Lublinie, gdzie zatrudnia ponad 500 osób.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Z kilku względów takie lepsze call center

Konsultant ds. sprzedaży
Nie było to takie bardzo stereotypowe call center. Przynajmniej nie pod każdym względem.

Bardziej stereotypowo i tym samym gorzej było z zarobkami, jakimikolwiek możliwościami rozwojowymi i nudą. Po prostu coś takiego zwyczajnie może się znudzić jak ciągle dzieje się to samo dzień w dzień wyglądają prawie identycznie. Nie wiem czy to norma na cc zakładam, że tak jest.

Lepiej niż normalnie na cc było z atmosferą, sympatycznymi ludźmi, bardzo fajnymi elastycznymi godzinami pracy i tym jak się kierownictwo odnosiło do konsultantów.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: Warszawa, MazowieckieTermin rozmowy: 1.2018
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Wysłałem CV na stanowisko konsultanta. Dostałem zaproszenie telefoniczne na rozmowę kwalifikacyjną. Rekrutację miałem z jedną z pań z HRu. Najpierw miałem opowiedzieć o sobie, później pani zadawała pytania, które tą “opowieść” uzupełniały. Później było trochę pytań bardziej szczegółowych związanych ze stanowiskiem, na które aplikuje, ale trudne nie były. Oprócz rozmowy było sprawdzenie jak u mnie z obsługą komputera, ale spokojnie, same podstawy… Po tym czekał mnie jeszcze test z angielskiego. Poziom średni, jak ktoś nie naściemniał w CV i zna podstawy to sobie poradzi. Na tym koniec. Odpowiedź zwrotną dostałem dość szybko. Ogółem miła i fajnie przeprowadzona rekrutacja. Nic się nie przeciągało i dostałem wszystkie potrzebne informacje.