Voice Contact Center

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Marketing / Reklama / PR

O Voice Contact Center

Voice Contact Center Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług związanych z kontaktem z klientem końcowym, w tym obsługą telefonów, SMS-ów, chatów, e-maili oraz tradycyjnej korespondencji. Firma zarządza centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi i Lublinie, gdzie zatrudnia ponad 500 osób.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Z kilku względów takie lepsze call center

2016-09-03
Konsultant ds. sprzedaży
Nie było to takie bardzo stereotypowe call center. Przynajmniej nie pod każdym względem.

Bardziej stereotypowo i tym samym gorzej było z zarobkami, jakimikolwiek możliwościami rozwojowymi i nudą. Po prostu coś takiego zwyczajnie może się znudzić jak ciągle dzieje się to samo dzień w dzień wyglądają prawie identycznie. Nie wiem czy to norma na cc zakładam, że tak jest.

Lepiej niż normalnie na cc było z atmosferą, sympatycznymi ludźmi, bardzo fajnymi elastycznymi godzinami pracy i tym jak się kierownictwo odnosiło do konsultantów.
Pokaż benefity i ocenę