Logo Voice Contact Center
+ Dodaj opinię

Voice Contact Center

Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług związanych z kontaktem z klientem końcowym, w tym obsługą telefonów, SMS-ów, chatów, e-maili oraz tradycyjnej korespondencji. Firma zarządza centrami operacyjnymi w Warszawie, Łodzi i Lublinie, gdzie zatrudnia ponad 500 osób.

Opinie o Voice Contact Center

 (3)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

Najnowsza opinia

3 opinie

3.8

5.0Atmosfera

3.0Benefity

3.0Możliwość rozwoju

3.0Wynagrodzenie

5.0Work/life balance

03.09.2016
3.6

Z kilku względów takie lepsze call center

Nie było to takie bardzo stereotypowe call center. Przynajmniej nie pod każdym względem. Bardziej stereotypowo i tym samym gorzej było z zarobkami, jakimikolwiek możliwościami rozwojowymi i nudą. Po prostu coś takiego zwyczajnie może się znudzić jak ciągle dzieje się to samo dzień w dzień wyglądają prawie identycznie. Nie wiem czy to norma na cc zakładam, że tak...
więcej