UsabilityTools

Internet / E-commerce
brak

O UsabilityTools

UsabilityTools.com to jeden z najgorętszych start-upów w Polsce, którego targetem jest sektor Enterprise w USA, a wśród klientów takie marki jak Thomson Reuters, Ford, Seattle Times czy T-mobile. UT działa w modelu SaaS jako platforma do zdalnego badania użyteczności oraz optymalizacji konwersji stron www. Właściciele sklepów internetowych, operatorzy e-usług oraz inne firmy zarabiające przez Internet mogą sprawdzić, jak użytkownicy obchodzą się z ich stronami i wprowadzić odpowiednie zmiany, które przyczynią się do zwiększenia liczby użytkowników i zarobków w Internecie.

Jesteśmy młodzi, otwarci na niekonwencjonalne rozwiązania i zorientowani na efekt. Stawiamy na potencjał - doświadczenie jest drugorzędne. Szukamy talentów nastawionych na intensywny rozwój i gotowych na wyzwania. Obecnie budujemy najlepszy zespół sprzedaży B2B w Polsce oraz rozwijamy nasz zespół produktowy. Cenimy sobie świetnych ludzi i jesteśmy gotowi wiele zainwestować w przyszłych pracowników – inwestycja ta zwróci nam się w mgnieniu oka.

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Junior Online Marketing Specialist (Praca)

2016-01-25
Branża: Marketing / Reklama / PRMiejsce: PoznańTermin rozmowy: 1.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Cele życiowe, Zainteresowania, Sukcesy i Porażki
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Języki obce, Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Wydawałoby się, że rekrutacja jest prowadzona standardowo, ale osoby, z którymi rozmawiałam, mają w sobie jakąś super energię. Na początek rozmowa przez telefon, całkowicie po angielsku, ewidentnie sprawdzająca czy rzeczywiście jestem fluent English speaker ;) Jak na wstępną rozmowę dość krótka, bo trwała z 10 minut, ale pani zdążyła zapytać o wszystko co ważne.

Kilka dni później zaprosili mnie na spotkanie face to face. Rozpoczęło się od długiego opowiadania o warunkach - podkreślanie, że premia jest w dolarach, a podstawa w pln - o możliwościach rozwoju, nauki - w extra tempie itp. Bardzo dużo zachwalania, ale widocznie mają takie podejście, że kandydata trzeba dodatkowo zachęcić :) W zasadzie mało obchodziło ich moje doświadczenie, wykształcenie, a chcieli raczej zobaczyć entuzjazm ;) Specyficznie, ale miło, tyle mogę powiedzieć w ramach podsumowania. Chyba byłam za mało entuzjastyczna, bo mnie nie przyjęli.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz