POLOmarket

Sprzedaż, Zakupy

O POLOmarket

POLOmarket to polska sieć supermarketów założona w 1997 roku. Na chwilę obecną firma posiada 280 sklepów, zarówno w małych, jak i w większych miejscowościach na terenie całego kraju. Miesięcznie sklepy POLOmarket odwiedza ponad 8,6 mln klientów w całym kraju.

Sieć sklepów wyróżnia przede wszystkim wysoka jakość, a także - szeroki asortyment. Klienici mają dostęp do produktów świeżych i atrakcyjnych cenowo.

Nowe OpinieDodaj

3.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo uczciwie i sprawiedliwie

2017-04-01
Kasjerka
Nie było powodów żeby się obawiać że pieniądze nie przyjdą albo będą spóźnione albo że coś się nie będzie zgadzało. Zgadzało się za każdym razem przez cały czas jak pracowałam w Polomarkecie. Trudno jest trafić na taką uczciwą firmę no chyba że to tak jak tu sieciówka. Oni mają inne standardy niż małe sklepiki. To jak się pracownicy czują w sklepie zależy od kierownika. Nasz był równym gościem z którym fajnie się dogadywaliśmy. Osobiście dla mnie problemem były sprawy czysto fizyczne na przykład podnoszenie ciężkich rzeczy. W każdym sklepie jest tak samo z tym dźwiganiem.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Kasjer-sprzedawca (Praca)

2016-01-14
Branża: SprzedażMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
O Tobie
O Tobie:Wiedza o Firmie
Sposób aplikowania
  • Inne
Ogólny komentarz

W PoloMarkecie na rozmowie znalazłam się prawie przypadkiem, bo zobaczyłam ogłoszenie wiszące na witrynie, że kogoś szukają. Wydrukowałam swoje CV, poszłam i złożyłam je osobiście. Może też dzięki temu szybko mnie zaprosili na rozmowę. Rozmowa taka jak to na sprzedawcę. Pytań niedużo, bardziej chyba kierownik chciał zobaczyć jakim jestem człowiekiem. Zresztą też powiedział, że chcą kogoś kontaktowego i uśmiechniętego.

Rozmawialiśmy o moich poprzednich stanowiskach, o tym kiedy mogę zacząć i nawet się ucieszył, że mogę przyjść nawet jutro. Potem przeszliśmy na temat różnych klientów, jak ja się zachowuje, gdy klient ma do mnie pretensje, gdy ktoś się zaczyna kłócić w kolejce i w różnych sytuacjach, które są normalne w sklepie. Trafiłam na kierownika z bardzo ludzkim podejściem do przyszłego kasjera.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz