UPC Polska

3.7Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O UPC Polska

UPC Polska to filia międzynarodowego UPC Broadband. Firma zajmuje się dostarczaniem usług kablowych, w tym telefonii, telewizji oraz internetu. W kraju z usług przedsiębiorstwa korzysta ponad 1,5 miliona abonentów w 140 miejscowościach, co czyni UPC największą siecią tego typu w Polsce.

Nowe OpinieDodaj

3.8

Nawet ok

2017-01-13
Pracownik call center
Call center to call center cudów z tego nie będzie nie zarobi się kokosów żeby nie wiem jak się starać. W porządku, że płacili na czas to co mieli zapłacić i że chciało im się dokładać benefity. Nawet na nie nie liczyłam.

Klienci byli i zapewne zawsze będą największym problemem w UPC. Ludzie nie raz się awanturowali, mieli pretensje albo coś kombinowali. Po tej pracy odechciewa się pracować z ludźmi.

Ale do firmy nic nie mam uczciwie traktowała wszystkich. Poszłam bo nie miałam alternatywy i potrzebowałam pasujących mi godzin pracy. Nawet było ok, z dwiema osobami mam kontakt po dziś dzień.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Telefoniczny Doradca ds. Klienta (Praca)

2017-02-20
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz