Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

UPC Polska

Nowe technologie / IT, Obsługa Klienta / Call Center, Sprzedaż, Telekomunikacja

O UPC Polska

UPC Polska jest częścią Liberty Global INC. obecnego w 31 krajach Europy, Ameryki Południowej i Karaibów. UPC dostarcza usługi komunikacyjne oraz rozrywkę dla konsumentów i firm w całej Polsce. Obecnie posiadamy 1.4 MILIONA klientów w 150 miastach i 3.2 MILIONA gospodarstw domowych w zasięgu sieci. Jesteśmy w Polsce od prawie 30 lat!

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dobre pieniądze, ale przy tym dużo stresu

anonimowo
Firma ma swoje plusy i minusy i rozkładają się one tak mniej więcej po połowie. Do pozytywnych stron pracy w UPC należy na pewno dobre wynagrodzenie. Na zarobki nie narzekam ani ja ani moim koledzy i koleżanki po fachu. Poza tym mam też dobre narzędzia pracy i kilka fajnych benefitów. Atmosfera w moim dziale panuje przyjemna, wszyscy dogadujemy się ze sobą bez problemu. Trochę gorzej jest w kontaktach z przełożonymi. Wydaje mi się, że nie bardzo interesuje ich zdanie podwładnych, bo wszelkie uwagi są ignorowane. Trochę szkoda. I na minus muszę podać jeszcze przeciążenie obowiązkami i stres. Powoli zaczyna mnie to męczyć, ale póki co jakoś daję radę, bo motywuje mnie wypłata.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Telefoniczny Doradca ds. Klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Po spotkaniu w UPC wyszłam z dużą wiedzą na temat firmy, pracy, zasad zatrudnienia. Pierwszy raz się spotkałam z tym żeby bez pytania mówili jaka jest ich oferta na danym stanowisku. Bardzo mi się spodobało i za tą część daję bardzo dużego plusa :)

Ja mówiłam chyba też całkiem sporo jakie mam doświadczenie w pracy "na słuchawce", od kiedy mogłabym pracować, ile chciałabym zarobić, dlaczego lubię być sprzedawcą / doradcą, dlaczego aplikowałam akurat do UPC.

Wydawało mi się, że mnie słuchają, że są zainteresowani, więc ok :)