Santander, czyli bank, jaki chcesz. Naszym celem jest zostać najbardziej innowacyjnym i najlepszym dla Klienta bankiem w Polsce. Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, która świadczy usługi bankowe dla osób indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Młodszy Doradca Klienta
Rekrutacja odbyła się:sierpień 2021, Poznań
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Pani zadzwoniła jakieś 3-4 dni po wysłaniu mojej aplikacji w pierwszej rozmowie zadała kilka pytań od razu przedstawiła warunki pracy zarobki itp. Po czym zaprosiła mnie na spotkanie dzień później, gdzie rozmowa przebiegała w bardzo przyjemny i konkretny sposób bez jakiś dziwnych pytań. Państwo najpierw chcieli abym opowiedział coś o sobie, pytali o doświadczenie itp. Po czym dokładniej wyjaśnili warunki pracy. Na końcu został czas abym zadał kilka pytań. Sama rozmowa trwała ok. 40 minut. O tym czy zostałem zatrudniony dowiedziałem się już dzień później.
Aplikowałeś na: Opiekun klienta
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2020, Poznań
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Santander był jednym z kilku banków w których brałem udział w rozmowie kwalifikacyjnej i niestety jest to jedna z gorszych rozmów w jakich miałem przyjemność uczestniczyć. Podczas pierwszego pytania abym opowiedział o sobie, w momencie przytoczenia fragmentu iż rzuciłem studia dzienne(Była to filologia, nie czułem się dobrze na kierunku humanistycznym i w dalszej części rozmowy wyjaśniłem że planuje rozwój w kierunku finansowym) rozśmieszyło to rekruterkę. Podczas pytania dlaczego kandyduje na wymienione stanowisko odpowiedziałem że interesuje się nowymi technologiami oraz aplikacjami mobilnymi ponieważ stanowisko na które aplikowałem wiązało się oczywiście w ogłoszeniu z wprowadzaniem klientów w świat mobilnej aplikacji bankowej(główne zadanie na tym stanowisku po wszystkich innych usługach bankowych) rekruterka spytała mnie czy w ogóle wiem na jakie stanowisko aplikuje. Całość rozmowy była tak niezręczna również przez to że Pani nie odrywała wzroku od laptopa przez co pomyślałem na samym końcu że to musiał być jakiś test. Jednak nie to było najgorszym momentem rekrutacji, w połowie rozmowy rekruterka zdjęła maseczkę w trakcie największego szczytu pandemii(zrobił to też drugi rekruter) i zbliżyli się do mnie mniej niż metr i kazali odegrać scenkę sprzedażową z wypitym przed minutą kubkiem rekruterki który był cały umazany od jej pomadki.
Aplikowałeś na: doradca klienta indywidualnego
Rekrutacja odbyła się:marzec 2018, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Cała rekrutacja do Banku Zachodniego to były dwa etapy. Najpierw rozmowa z rekruterami i dyrektorką oddziału, a jakiś czas później zaproszenie na drugą rozmowę, tym razem z managerem. Każda z tych rozmów trwała tak jakoś 40 min, więc nie były to trzy pytania na krzyż. Ale na szczęście za każdym razem osoby rekrutujące były miłe i miały profesjonalne podejście i traktowały mnie z szacunkiem. Nie było żadnych nieprzyjemnych sytuacji. A pytania były też konkretne i na temat. Dotyczyły oczywiście mojego doświadczenia, tego jak radzę sobie z klientami, jak rozwiązuje trudne sytuacje i w ogóle dlaczego chcę pracować właśnie dla nich. I była jedna scenka sprzedażowa, ale byłam na to przygotowana, bo to chyba norma w rozmowie o pracę na takie stanowisko. Generalnie byłam zadowolona, bo wszystko przebiegło po mojej myśli.
Aplikowałeś na: Osobisty doradca klienta
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2017, Katowice
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Rozmowa obejmowała zarówno rzeczy z doświadczenia jak i z wiedzy na przykład na temat produktów bankowych jakie można zaproponować dla klienta indywidualnego. Z doświadczenia to chodziło o to co robiłam w innej pracy. Inne rzeczy to wykształcenie, znajomość metod sprzedaży i np. oczekiwania jakie mam do pracy w BZWBK. Taka rozmowa jak ta mnie niczym nie zdziwiła i była bardzo schematyczna. Nie mówię, że mi się to nie podobało albo było złe, ale fajerwerków nie ma się co spodziewać. Tak w całości pozytywnie to znaczy OK.
Aplikowałeś na: Młodszy Doradca Klienta (CC)
Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Poznań
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Po aplikacji wydaje mi się, że dosyć szybko się odezwali. Ten pierwszy kontakt był właśnie telefoniczny i był jakby wstępem do dalszej rekrutacji. Bo miałam odpowiedzieć na pytania czy: dalej szukam pracy, mogę pracować na różne godziny i czasem w weekendy, lubię gadać przez telefon i jakie mam doświadczenie. Tak mniej więcej, bo rozmowa nie trwała zbyt długo. Dłuższa była dopiero ta przeprowadzana w biurze. To tam już mogłam się rozgadać co robiłam, co chcę robić, że lubię rozmawiać, tłumaczyć i nie przeszkadza mi kontakt nawet z denerwującymi klientami tak jak i praca na zmiany. I że radzę sobie z angielskim, bo jeszcze to się pojawiło. Powodów do stresu dla mnie brak :)
Aplikowałeś na: Doradca Biznesowy
Rekrutacja odbyła się:sierpień 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Na początek rozmowa telefoniczna a po niej spotkanie na miejscu. Full profesjonalizm, normalne podejście, szybkie odpowiedzi. Pytania: doświadczenie w bankowości, w sprzedaży i w pracy z klientami, znajomość rynku finansowego, wiedza podstawowa o finansach i analizie finansowej, oczekiwania finansowe, okres wypowiedzenia z obecnego stanowiska, powód do zmiany pracy Na koniec po zakończeniu rekrutacji informacja zwrotna z czym się pierwszy raz spotkałem.
Aplikowałeś na: Młodszy doradca klienta w CC
Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Poznań
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Przy rekrutacji do BZ WBK przeprowadzali 2 rozmowy. Jedna była przez telefon i dopiero 2 w firmie. Poczytałam sobie w necie co piszą o rekrutacji do tej firmy. Pisali głównie, że jest ok i nie ma się co stresować. To się nie stresowałam :) Tzn na rozmowę telefoniczną w ogóle nie byłam przygotowana. Ale przy rozmowie telefonicznej to jest inaczej niż na żywo. Pytali czy dalej szukam pracy czy nie przeszkadza mi praca na zmiany i ile chce zarabiać. Na rozmowie w firmie dodatkowo dopytali czy lubię rozmawiać przez telefon czemu chcę pracować na takim stanowisku i czy znam angielski.
Aplikowałeś na: Praktykant
Rekrutacja odbyła się:lipiec 2013, Katowice
PRAKTYKA STAZCzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Miesiąc po złożeniu podania o praktyki Dyrektor Oddziału zadzwonił z propozycją praktyk. Musiałam jednak odbyć rozmowę kwalifikacyjną z pracownikiem HR. Rozmowa odbyła się w innym mieście. Rozmowę kwalifikacyjną przeprowadziła ze mną Pani z HR, odbyło się to w jej biurze. Rozmowa trwała około godziny, co mnie zdziwiło, gdyż nie miałam konkurencji w ubieganiu się o te praktyki (złożyłam podanie dobrowolnie, nie w odpowiedzi na ogłoszenie). Muszę przyznać, że stresowałam się na początku, ale z czasem stres znikał i coraz swobodniej odpowiadałam na zadawane przez Panią pytania. Pytania były bardzo szczegółowe, dotyczyły moich studiów, planów związanych z pracą w banku, powodów złożenia podania o praktykę, a także moich cech itp. Odpowiadając na pytania byłam szczera - mówiłam o tym, czego się obawiam, a także szczerze mówiłam o swoich słabszych stronach. Myślę, że zostało to docenione. Na koniec Pani powiedziała, że będzie rekomendować moją kandydaturę na praktykanta. Przyznam, że mimo bardzo fachowo przeprowadzonej rozmowy, zadawania wnikliwych pytań, Pani okazała się bardzo sympatyczną osobą, udzieliła mi parę cennych rad na przyszłość, wspomniała o wcześniejszych rozmowach, które nie były udane. Moje rady: nie przedstawiać swojej "listy życzeń", nie mówić że nie chciałoby się wykonywać jakichś zadań (to tylko praktyki...), szczerze mówić o swoich celach i planach, a także osobie samym.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.