Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Santander Bank Polska

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT

O Santander Bank Polska

Santander, czyli bank taki, jak chcesz.


Do niedawna nazywaliśmy się Bank Zachodni WBK.


Naszym celem jest zostać najbardziej innowacyjnym bankiem w Polsce i najlepszym bankiem dla

Klientów.

Jesteśmy jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce, która świadczy usługi bankowe dla osób indywidualnych, małych i średnich przedsiębiorstw oraz dużych korporacji.Zgodnie ze strategią „Bank Jaki Chcesz”, Santander koncentruje się na rozpoznaniu potrzeb klientów oraz oferowaniu im produktów finansowych, które mogą sami dopasowywać do swoich wymagań. Bank działa z założeniem zapewniania doskonałych doświadczeń użytkowników w każdym kanale kontaktu i w każdym momencie styku z marką. W tym celu konsekwentnie pozostaje w grupie liderów rynku jeśli chodzi o wykorzystanie nowoczesnych technologii i innowacji w usługach bankowych. Jako bank omnikanałowy, Santander jest dostępny za pośrednictwem jednej z największych w Polsce sieci oddziałów i placówek partnerskich oraz elektronicznych kanałów dostępu, w tym bankowości mobilnej.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Całkiem fajnie

Doradca ds. Bankowości Detalicznej
Najlepsze z całej pracy były pieniądze jakie się dostawało nawet bez premii a z premią to jeszcze lepiej.

Przy godzinach pracy naszego oddziału spokojnie można było powiedzieć, że work/life balance na 4. Pracowaliśmy 9-18 to tak bardzo przyzwoicie.

Dogadywaliśmy się między sobą i z kierownictwem co jak dla mnie jest ważne w pracy żeby była fajna atmosfera.

Dodatkowe benefity w postaci karty sportowej i pakietu medycznego były fajnym dodatkiem, nie powiem, nie raz skorzystałam z tych udogodnień.

Brakowało mi większych możliwości na rozwój, ale to moja indywidualna ocena.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Wyjazdy integracyjne

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

doradca klienta indywidualnego (Praca)

Branża: Finanse / EkonomiaMiejsce: WrocławTermin rozmowy: 3.2018
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Sukcesy i Porażki, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Kursy/Certyfikaty, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Cała rekrutacja do Banku Zachodniego to były dwa etapy. Najpierw rozmowa z rekruterami i dyrektorką oddziału, a jakiś czas później zaproszenie na drugą rozmowę, tym razem z managerem. Każda z tych rozmów trwała tak jakoś 40 min, więc nie były to trzy pytania na krzyż. Ale na szczęście za każdym razem osoby rekrutujące były miłe i miały profesjonalne podejście i traktowały mnie z szacunkiem. Nie było żadnych nieprzyjemnych sytuacji. A pytania były też konkretne i na temat. Dotyczyły oczywiście mojego doświadczenia, tego jak radzę sobie z klientami, jak rozwiązuje trudne sytuacje i w ogóle dlaczego chcę pracować właśnie dla nich. I była jedna scenka sprzedażowa, ale byłam na to przygotowana, bo to chyba norma w rozmowie o pracę na takie stanowisko. Generalnie byłam zadowolona, bo wszystko przebiegło po mojej myśli.