SALESmanago

Logo SALESmanago
+ Dodaj opinię

Marketing / PR

SALESmanago tworzy system marketing automation dedykowany dla sklepów internetowych oraz firm B2B i B2C. Obecnie działa dla ponad 5000 klientów - np. Orange, Aviva, Praktiker, Yves Roche - z 40 krajów świata. Przedsiębiorstwo posiada oddziały w Warszawie, Krakowie, Nowym Jorku, Londynie, Bangalore i w Bukareszcie, w których zatrudnia łącznie 150 specjalistów.

Rozmowy kwalifikacyjne w SALESmanago

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Junior Sales Manager

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2020, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Zostałam zaproszona na rozmowę rekrutacyjną, ale to chyba za dużo powiedziane. Miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać z prezesem firmy. Pierwsze i ostatnie pytanie odnosiło się do moich finansowych oczekiwań. Dowiedziałam się że cały dział handlowy pracuje jedynie na umowach zlecenie z bardzo niskim wynagrodzeniem oraz bez jakichkolwiek benefitów pozapłacowych. Po wymianie swoich oczekiwań dostałam informację, że zbyt się w nich rozjeżdżamy i jest to koniec rozmowy. (Argument: jeśli pyta Pani o opiekę zdrowotną to obawiam się że nie pasujemy do siebie). W skrócie: strata czasu. Z tego co wyniosłam to nikomu nie polecałabym pracy w tej firmie, niestety. Szkoda, że polska firma ma tak słabe morale jeśli chodzi o pracowników.

Rozwiń
Data dodania: 14.04.2020

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rekrutacja do SalesManago bardziej przypominała rozmowę o marketingu i sprzedaży niż typowe "przesłuchanie" kwalifikacyjne. Sympatyczna atmosfera, wymiana informacji, super. Rozmawialiśmy oczywiście o moim doświadczeniu i o oczekiwaniach, ale największa część dotyczyła właśnie wiedzy o rynku usług marketingowych, zasadach sprzedaży, wiedzy o CRMie i e-mail marketingu. Zadawali sporo pytań, więc warto poczytać coś o tej branży jak ktoś wcześniej nie miał z tym styczności. Poza tym jakieś oczywiste kwestie typu wykształcenie, zainteresowania, czy realizowałem cele sprzedażowe w poprzedniej pracy i tym podobne standardy. Nie trzeba długo czekać na odpowiedź czy się dostało do pracy czy nie. Przynajmniej ja nie czekałem.

Rozwiń
Data dodania: 23.01.2016