Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Customer Care Representative with French
Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 3
Moje relacja:
Żeby dostać się do QIAGEN trzeba płynnie znać przeważnie trzy języki - dla mnie polski, angielski i francuski. Więc w zasadzie jest to logiczne, że sprawdzają najpierw umiejętności językowe, zanim chcą się z kimś spotkać. W związku z tym dostałam test online z angielskiego i z francuskiego. Okazały się trudne, ale nie ma się czemu dziwić, w końcu ma być very good ;) Poszło też very good, bo zaprosili mnie na rozmowę. W trakcie rozmowy nie powiedziałam chyba ani słowa po polsku. Pytania zadawane przez dwie osoby dotyczyły doświadczenia w branży eksportowej, znajomości programów - office i sap no i chęci do pracy. Chyba poza pytaniem o zainteresowania nie było takich psychologicznych elementów. Jak się dobrze zna języki, to rozmowa przechodzi bez stresu
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.