Logo PwC Service Delivery Center
+ Dodaj opinię

PwC Service Delivery Center

Czy to Twoja firma?
Finanse / Bankowość, Inne

PwC Service Delivery Center (SDC) to firma o ugruntowanej pozycji na rynku, działająca w Polsce od 10 lat. Oferuje usługi z zakresu wsparcia audytu finansowego (Assurance), podatków (TAX) czy procesów księgowych i HR (Internal Firm Services). PwC Service Delivery Center to dwa biura zlokalizowane w Katowicach i Opolu, oraz ponad 2000 pracowników, współpracujących z przedstawicielami około 50 biur PwC na świecie.

Rozmowy kwalifikacyjne w PwC Service Delivery Center

(1)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

1 relacji z rozmów
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: anonimowo

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2018, Katowice

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rekrutację do firmy rozpocząłem od wypełnienia formularza za pośrednictwem ich strony internetowej. Później przeszedłem rozmowę telefoniczną. Chodziło głównie o sprawdzenie moich motywacji do podjęcia tej pracy i tego, jak radzę sobie z językami obcymi, które podałem w CV. Przydała się wiedza na temat firmy i wcześniejsze przemyślenia np. “jak mógłbym wykorzystać moje umiejętności na stanowisku, na które zaaplikowałem”. Padały pytania właśnie w tym stylu. Okazało się, że mi poszło i zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną. Tu oprócz rozmowy z szefem działu czekało mnie kilka zadań sprawdzających umiejętność pracy w zespole i testy wiedzy. Atmosfera była bardzo przyjemna, podczas całego procesu rekrutacji nie zdarzyło się nic, co wspominałbym źle. Mimo tego, że wieloetapowa, rekrutacja była bardzo sprawna.

Rozwiń
Data dodania: 27.02.2018