PwC Service Delivery Center

Finanse / Ekonomia, Human Resources, Księgowość / Audyt / Podatki

O PwC Service Delivery Center

PwC Service Delivery Center (SDC) to firma o ugruntowanej pozycji na rynku oraz w sieci PwC, założona w 2009 r., działająca już 8 lat w Katowicach i ponad 1 rok w Opolu. SDC zajmuje się świadczeniem usług wsparcia dla działów audytu finansowego, doradztwa podatkowego oraz usług wewnętrznych (‘back office’) dla spółek PwC zlokalizowanych w ponad 50 krajach na świecie.


Obecnie w Centrum pracuje już ponad 1600 osób, a liczba pracowników w związku z dynamicznym rozwojem nieustanne rośnie. Usługi świadczone są w 8 językach, a środowisko pracy jest międzynarodowe i różnorodne. Swoim pracownikom SDC oferuje bardzo szeroki zakres możliwości rozwoju kariery zawodowej i kompleksowy pakiet szkoleń. Zatrudniamy zarówno studentów i absolwentów, ale również doświadczonych ekspertów w różnych specjalizacjach, zapewniając komfortowe warunki pracy oraz bogaty wachlarz świadczeń pozapłacowych.


Centrum stanowi część globalnej sieci, Service Delivery Center będącej istotnym komponentem strategii biznesowej PwC i optymalizacji świadczenia usług dla klientów.



Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo polecam tego pracodawcę

anonimowo
Ja akurat pracowałem w IT i pod względem warunków, jakie oferowali w tym dziale nie mogłem narzekać. Przede wszystkim trafiłem na wyjątkowo ciekawych ludzi. Dużo się od nich nauczyłem, ale też można było pogadać tak kompletnie na luzie. Poza tym było elastyczne podejście do pracowników ze strony przełożonych. Elastyczne godziny albo praca zdalna? Bez problemu. Poza tym zarobki też mnie satysfakcjonowały, a w połączeniu z benefitami to już w ogóle. Myślę, że z czystym sumieniem mogę polecić pracę w PwC, zwłaszcza osobom ambitnym i zaangażowanym.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy
  • Owoce i napoje w firmie
  • Program emerytalny

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

anonimowo (Praca)

Branża: Finanse / EkonomiaMiejsce: KatowiceTermin rozmowy: 1.2018
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutację do firmy rozpocząłem od wypełnienia formularza za pośrednictwem ich strony internetowej. Później przeszedłem rozmowę telefoniczną. Chodziło głównie o sprawdzenie moich motywacji do podjęcia tej pracy i tego, jak radzę sobie z językami obcymi, które podałem w CV. Przydała się wiedza na temat firmy i wcześniejsze przemyślenia np. “jak mógłbym wykorzystać moje umiejętności na stanowisku, na które zaaplikowałem”. Padały pytania właśnie w tym stylu. Okazało się, że mi poszło i zostałem zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną.
Tu oprócz rozmowy z szefem działu czekało mnie kilka zadań sprawdzających umiejętność pracy w zespole i testy wiedzy. Atmosfera była bardzo przyjemna, podczas całego procesu rekrutacji nie zdarzyło się nic, co wspominałbym źle. Mimo tego, że wieloetapowa, rekrutacja była bardzo sprawna.