Huawei Polska

Logo Huawei Polska
+ Dodaj opinię

HUAWEI to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w sektorze rozwiązań ICT. Firma zajmuje się produkcją urządzeń i rozwiązań telekomunikacyjnych oraz informatycznych. Ten chiński koncern działa od roku 1988. Firma oferuje szeroki pakiet rozwiązań technologicznych w sektorach: Consumer Business, Carrier Business, Enterprise Business, choć w świadomości społecznej najmocniej wiąże się z produkcją wysokiej klasy telefonów komórkowych.

Rozmowy kwalifikacyjne w Huawei Polska

(3)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

3 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
67%
0%
33%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: ICT engineer

Rekrutacja odbyła się:maj 2021, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rozmowa niezbyt przyjemna/przyjazna, wyczuwałem/am lekki brak szacunku (chodzenie po pokoju podczas rozmowy. Miałem/am wrażenie, że bardziej skupiają się na charakterze niż na wiedzy

Rozwiń
Data dodania: 17.05.2021
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 5
nie

Aplikowałeś na: Kierownik sklepu

Rekrutacja odbyła się:listopad 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

1. Aplikacja - CV po angielsku wysłane przez portal z ofertami pracy (nie pamiętam przez który) 2. Rozmowa telefoniczna - krótki wstęp do rekrutacji, pytania o wybrane rzeczy z CV, dyspozycyjność itp. itd. 3. Spotkanie w siedzibie firmy - dużo opowiadania o tym, co się robiło do tej pory, jakie się odnosiło sukcesy w tej pracy, czy potrafi się zarządzać ludźmi i wszystko "ogarniać", przetestowanie zdolności językowych czy potrafi się też mówić po angielsku a nie tylko pisać, pytania ogólne o dyspozycyjności, oczekiwaniach, finansach Na tym koniec, nie wiem czy na podstawie rozmów kogoś już wybrali czy odbywał się kolejny etap

Rozwiń
Data dodania: 17.11.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Digital Specialist

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Do Huawei wysłałam swoją aplikację i nie musiałam długo czekać. Oddzwonili po paru dniach na wywiad telefoniczny. Pierwsze pytania, jak to na typowej rekrutacji, jakie ma pani doświadczenie? Dlaczego chce pani pracować w Huawei? Jak pani sobie radzi z Google Analitics? Czy wie pani jak prowadzić kampanie na Facebooku? Gdzieś w między czasie pojawiła się prośba o przejście na angielski i dalsze kontynuowanie. Pod koniec rozmowy pani poinformowała mnie, że to dopiero początek rekrutacji, będą się odzywać. Po kolejnych kilku dniach pani zadzwoniła zapraszając mnie do nich do firmy. Spotkanie bardzo oficjalne, ale w miarę sympatyczne. Powitał mnie standardowy zestaw dwóch osób, nie zapamiętałam dokładnie czym się zajmują, jedna to chyba była szefowa działu contentowego. Praktycznie cała rozmowa po angielsku, pytania podstawowe. Czym się pani zajmowała tu, a czym tu? Czy wie pani jak tworzyć treści pod SEM/SEO? Jak pani sobie radziła na studiach? Na jakim poziomie zna pani programy z pakietu Office? Plus trochę opowiadania z ich strony o międzynarodowości firmy, mniej więcej o warunkach oferowanych przez nich i o dziale, w którym w przyszłości mam pracować. Tyle pamiętam, ale na pewno było tego więcej, bo rozmowa trwała długo.

Rozwiń
Data dodania: 17.12.2015
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.