Focus Telecom

Nowe technologie / IT, Telekomunikacja

O Focus Telecom

Focus Telecom to lider rynku w zakresie narzędzi business automation & communication. Firma powstała w roku 2008 i od tego czasu zajmuje się wprowadzaniem innowyacyjnych rozwiazań wykorzystywanych do zwiększania sprzedaży, lepszej obsługi klienta oraz bardziej efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem.

Firma dwukrotnie znalazła się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, zdobyła też nagrody: „Najlepszy produkt dla biznesu 2014” oraz „Najlepsze produkty dla MSP 2015” przyznawane przez Gazetę Finansową.

Nowe OpinieDodaj

3.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Szkoda zmarnowanych szans

anonimowo
Zgadzam się z wami, kolorowo nie było, a to głównie zasługa szefów. Kurczę, trochę głupio mi narzekać, bo jednak coś tam próbowali zdziałać, ale bardoz nieudolnie. Szkolenia były, tak, inwestowali w pracownika, tak, ale zupełnie nie potrafili zarządzać tą firmą, a szkoda, bo potencjał był (jest?) spory więc szkoda by było jakby się wszystko zmarnowało.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

    Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

    Ocena negatywna
    Ocena rozmowy:Negatywna

    Telemarketer (Praca)

    Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 6.2015
    Proces rekrutacji: 1 etap
    • Spotkanie w firmie
    Pytania dotyczące
    Kariera
    Kariera:Doświadczenie
    Sposób aplikowania
    • Znajomy Rodzina
    Ogólny komentarz

    Moja rozmowa właściwie przebiegała dosyć podobnie. Nie mają jakiś wielkich wymagań na to stanowisko, a sama rozmowa to w dużej mierze formalność. Tak jak ktoś napisał, głównie oni gadają, taka prezentacja firmy, pytań raczej mało. Tylko trochę o to, co robiłem wcześniej i tyle.

    Po rozmowie jest zaproszenie na szkolenie (bezpłatne oczywiście), a po szkoleniu można zacząć pracę, ale ja zrezygnowałem już po tym szkoleniu, bo stwierdziłem, że szkoda czasu.