Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

eService

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Sprzedaż

O eService

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. to firma umożliwiająca rozliczanie transakcji elektronicznych. W Polsce działa od roku 1999 i stale poszerza swój obszar działalności. Obecnie w zakres usług świadczonych przez eService wchodzi m.in. autoryzacja oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC).

Sieć eService to ponad 120 000 terminali POS.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Praca ok, ale trafiłem na niemiłych ludzi

anonimowo
Firma eService oferowała niezłe pieniądze i nienormowany czas pracy i to mnie właśnie do nich przyciągnęło. I faktycznie, pod tym względem się nie zawiodłem. To były niewątpliwie główne plusy tego miejsca. Ale było też trochę minusów i to dość znaczących. Po pierwsze było stresująco, ale to jeszcze było do przeżycia. W każdej pracy, gdzie ma się do czynienia z klientami zdarzają się nerwowe sytuacje, więc trzeba do tego przywyknąć. Ale najbardziej nie odpowiadała mi atmosfera, bo czuć było dużą rywalizację. Wiadomo, każdy walczy o swoje, ale mimo wszystko ludzie mogliby być trochę bardziej mili.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant w centrum obsługi (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Ogłoszenie znalazłam na ich stronie internetowej, zaaplikowałam i udało mi się dzięki temu dostać na rozmowę kwalifikacyjną. Nie miałam wielkich wymagań, ale byłam ciekawa jak taka rozmowa będzie wyglądała. Okazało się, że zwyczajnie pytania i odpowiedzi plus wyjaśnienie wszystkiego o firmie itp. Pytania o angielski, dyspozycyjność i umiejętności. Wtedy jeszcze mnie pytali o kreatywność, cierpliwość i parę innych cech charakteru, które mają podobno pomagać albo przeszkadzać w tej pracy. Rozmowę wspominam pozytywnie, nie mam zastrzeżeń.