eService

Finanse / Ekonomia, Nowe technologie / IT, Sprzedaż

O eService

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. to firma umożliwiająca rozliczanie transakcji elektronicznych. W Polsce działa od roku 1999 i stale poszerza swój obszar działalności. Obecnie w zakres usług świadczonych przez eService wchodzi m.in. autoryzacja oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC).

Sieć eService to ponad 120 000 terminali POS.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Sama sobie szefuję :D

2016-03-07
PH
System motywacyjny leży i kwiczy, ale z drugiej strony sama jestem sobie szefową :D godziny pracy nienormowane, byle było zrobione to, co jest do zrobienia. Robię po swojemu i dopóki jest dobrze, to wszystko gra. Jak dla mnie idealnie, bo nie lubię, jak mi coś narzucają z góry, lubię po swojemu pracować.

Do tego spoko ludzie w firmie, można się i dogadać i pogadać, więc jest git :)
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant w centrum obsługi (Praca)

2016-12-24
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Ogłoszenie znalazłam na ich stronie internetowej, zaaplikowałam i udało mi się dzięki temu dostać na rozmowę kwalifikacyjną. Nie miałam wielkich wymagań, ale byłam ciekawa jak taka rozmowa będzie wyglądała. Okazało się, że zwyczajnie pytania i odpowiedzi plus wyjaśnienie wszystkiego o firmie itp. Pytania o angielski, dyspozycyjność i umiejętności. Wtedy jeszcze mnie pytali o kreatywność, cierpliwość i parę innych cech charakteru, które mają podobno pomagać albo przeszkadzać w tej pracy. Rozmowę wspominam pozytywnie, nie mam zastrzeżeń.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz