Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. to firma umożliwiająca rozliczanie transakcji elektronicznych. Obecnie w zakres usług świadczonych przez eService wchodzi m.in. autoryzacja oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC).
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: programista
Rekrutacja odbyła się:listopad 2017, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Z jednej strony była to fajna rozmowa rekrutacyjna, a z drugiej nie do końca. Na plus na pewno to, że brał w niej udział nie tylko rekruter, ale też i programista. Ten drugi wiedział więc co i jak i zadawał konkretne pytania z branży i to mi się podobało. Za to pierwszy pan nie do końca chyba w ogóle wiedział o co ma mnie pytać z takich „technicznych” kwestii, trochę to mało profesjonalne było. Ale jak mówię, dobrze że kolega po fachu znał się na rzeczy. Oprócz tych takich specjalistycznych zagadnień, to oczywiście pojawiły się „standardy” typu: jakie masz doświadczenie? Jaką uczelnię skończyłeś? Jak dobrze mówisz po angielsku? Itp. No i też na koniec zapytali mnie o moje oczekiwania finansowe. Niby wszystko ok i poprawnie, więc ostatecznie wystawię ocenę pozytywną, ale rekruter nie wywarł na mnie dobrego wrażenia.
Aplikowałeś na: Konsultant w centrum obsługi
Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Ogłoszenie znalazłam na ich stronie internetowej, zaaplikowałam i udało mi się dzięki temu dostać na rozmowę kwalifikacyjną. Nie miałam wielkich wymagań, ale byłam ciekawa jak taka rozmowa będzie wyglądała. Okazało się, że zwyczajnie pytania i odpowiedzi plus wyjaśnienie wszystkiego o firmie itp. Pytania o angielski, dyspozycyjność i umiejętności. Wtedy jeszcze mnie pytali o kreatywność, cierpliwość i parę innych cech charakteru, które mają podobno pomagać albo przeszkadzać w tej pracy. Rozmowę wspominam pozytywnie, nie mam zastrzeżeń.
Aplikowałeś na: Przedstawiciel handlowy
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Warszawa
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 1
Moje relacja:
Rozmowa jak to rozmowa, nie była trudna, ale trochę się trzeba było jednak przyłożyć. Głównym pytaniem, które zdeterminowało całą rozmowę było to, czy jestem gotowy założyć własną działalność, w sensie że bym na samozatrudnieniu robił. Poza tym były pytania raczej standardowe, nic, z czym się wcześniej nie spotkałem, bo o doświadczenie, o pracodawców poprzednich, o wykształcenie, czy już coś w sprzedaży robiłem. Ogólnie to profesjonalnie wszystko, miło, ale nie chciałem tego samozatrudnienia jednak.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.