Logo Elavon
+ Dodaj opinię

Niekwestionowany lider w przetwarzaniu płatności - Elavon funkcjonuje na rynku od ponad 20 lat. W tym czasie z jego rozwiązań korzystały nie tylko korporacje, lecz także niewielkie firmy. Nieustannie Elavon plasuje się w pierwszej piątce najlepszych i zarazem największych dostawców usług płatniczych. Klientów do tej firmy przyciąga przede wszystkim kompleksowość, rzetelność i doskonała opinia w branży.

Rozmowy kwalifikacyjne w Elavon

(3)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

3 relacji z rozmów
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:
od najnowszych

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Specjalista ds. windykacji

Rekrutacja odbyła się:marzec 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

U mnie rozmowa wyglądała dosyć podobnie, pewnie ci sami ludzie rekrutowali ;) W każdym razie też dostałem telefon i była rozmowa po angielsku, co jak dla mnie było lekkim zaskoczeniem. Pytania typowe, takie o to, co było w CV które im wysłałem. Od razu też zaproszenie na rozmowę, taką stacjonarną. Drugi etap to spotkanie z TL i też rozmowa po angielsku (to już mnie nie zaskoczyło) i raczej proste pytania o poprzednich pracodawców, zakres obowiązków i tego typu sprawy. Żadnych udziwnionych pytań, generalnie tak, jak można by się spodziewać po jakiejkolwiek rozmowie. A, jeszcze pytał jak sobie wyobrażam pracę na tym stanowisku i to tyle.

Rozwiń
Data dodania: 18.04.2016

Aplikowałeś na: Specjalista ds windykacji

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rekrutacja to dwa etapy, pierwszy jest przez telefon. Ja rozmawiałem z jakąś babeczką, rozmowa była po angielsku, pytania to taki standardowy HR, co robiłem do tej pory bla bla bla. Drugi etap to spotkanie z Team Leaderem, tam też rozmowa po angielsku ale już bardziej szczegółowa, o poprzednich stanowiskach, co dokładnie robiłem, jakich używałem programów itp. Też sporo takich pytań o to jakim jesteś człowiekiem, jakie masz cechy charakteru.

Rozwiń
Data dodania: 08.04.2016

Aplikowałeś na: Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Pierwsza część to rozmowa przez telefon, w trakcie której weryfikują znajomość języków. Najpierw miałam opowiedzieć o swoim doświadczeniu po angielsku, później o swoich zainteresowaniach po hiszpańsku. W trakcie pytali mnie też o chęć do pracy zmianowej i dyspozycyjność. Kilka dni później, pewnie jak już obdzwonili wszystkich kandydatów, zadzwonili drugi raz i zaprosili mnie na rozmowę w Elavonie. Na miejscu czekały dwie osoby przedstawicielka HR i mój potencjalny przełożony. Duża część rozmowy odbywała się po angielsku, ale znowu padły też pytania po hiszpańsku. Zacytuję to, co pamiętam. 1. Jak się pani czuje w rozmowach telefonicznych, w tym z klientami biznesowymi? 2. Proszę opowiedzieć o swoim doświadczeniu. 3. Jakie są pani oczekiwania finansowe? 4. Jaka jest pani największa wada, która może przeszkadzać w pracy? 5. Gdzie się pani widzi za pięć lat? 6. Dlaczego pani wybrała Elavon i co pani wie o naszej firmie? 7. Jak wyobraża sobie pani pracę na tym stanowisku?

Rozwiń
Data dodania: 22.12.2015