Dentsu Aegis Network

Marketing / Reklama / PR

O Dentsu Aegis Network

Nowoczesna agencja marketingowa Dentsu Aegis Network skupia się głównie na zintegrowanej komunikacji. Oferuje swoim klientom kompleksową obsługę, pracując na styku data science, mediów i technologii. W Polsce usługi świadczą przez dziewięć marek należących do grupy Denstu: Carat, Isobar, Lubię to, Amplifi, Hypermadia, Vizeum, iProspect, Posterscope, Amnet. Cała korporacja działa na pięciu kontynentach zatrudniając 27 tysięcy osób.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Jak najbardziej pozytywnie, przynajmniej w Hypermedia

2015-12-03
Programista
Pracowałem w Hypermedia, które jest częścią Dentsu. Jeśli wszędzie panuje taka atmosfera, jak tutaj, to polecam tego pracodawcę. Ze względu na wykonywaną pracę miałem elastyczne godziny i takie zadaniowe podejście, nie wiem jak jest w innych działach.

Mi podobały się projekty prowadzone dla dużych klientów, którzy dobrze wyglądają w CV. Fajnie też, że każdy pracownik dostaje prywatną opiekę medyczną i kartę sportową.

Ale trochę ogólnie czuć korporacją, czasem mogliby ograniczyć takie motywacyjne rozmowy i poprawić wypłaty. Jak na taką firmę, mogłyby być zdecydowanie lepsze.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Stażystka (Praktyka/Staż)

2016-01-08
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
  • Testy online
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Najpierw chcieli żeby zrobiła test z angielskiego przez internet. W zasadzie chodziło o napisanie krótkiego emaila i pozaznaczanie kilku odpowiedzi abcd. Moim zdaniem było to bardzo proste. Potem część kandydatów zaprosili na rozmowy face to face w siedzibie Hypermedii.

Dopiero wtedy dowiedziałam się, że oni są częścią Dentsu Aegis, ale lepiej późno niż wcale ;) Spotkanie zaczęło się od mojego opowiadania po angielsku kim jestem i czym się do tej pory zajmowałam. Na polski wróciliśmy w między czasie, więc rozmowa była pół na pół. Pytali jeszcze o zainteresowania, officea, powód aplikowania do Hypermedii i dyspozycyjność. Od razu informują, że po stażu najlepsi mogą zostać, za to plus dla nich.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz