Dentsu Aegis Network

Marketing / Reklama / PR

O Dentsu Aegis Network

Nowoczesna agencja marketingowa Dentsu Aegis Network skupia się głównie na zintegrowanej komunikacji. Oferuje swoim klientom kompleksową obsługę, pracując na styku data science, mediów i technologii. W Polsce usługi świadczą przez dziewięć marek należących do grupy Denstu: Carat, Isobar, Lubię to, Amplifi, Hypermadia, Vizeum, iProspect, Posterscope, Amnet. Cała korporacja działa na pięciu kontynentach zatrudniając 27 tysięcy osób.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

trochę korpo, ale nie jest źle!

2017-12-07
anonimowo
Z pracy w Dentsu Aegis Network mam praktycznie same dobre wspomnienia. Przychodząc do DAN wiedziałem, że to duża korporacja, ale atmosfera totalnie mnie zaskoczyła. Pracy było dużo, czasem bardzo, ale relacje między pracownikami były naprawdę dobre, przyjazne, żadnego wyścigu szczurów. Ludzie, którzy byli aktywni zostali zauważeni i nagradzani. Szkoleń jest mnóstwo, charakter firmy globalny, więc daje ona duże pole do rozwoju osobistego. Ogromnie ważna jest praca zespołowa i komunikacja w zespole. Mimo fajnej atmosfery wśród pracowników zmieniłbym nieco pewne ogólne sztywne korporacyjne szczególiki, ale co kto lubi.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Stażystka (Praktyka/Staż)

2016-01-08
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
  • Testy online
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Najpierw chcieli żeby zrobiła test z angielskiego przez internet. W zasadzie chodziło o napisanie krótkiego emaila i pozaznaczanie kilku odpowiedzi abcd. Moim zdaniem było to bardzo proste. Potem część kandydatów zaprosili na rozmowy face to face w siedzibie Hypermedii.

Dopiero wtedy dowiedziałam się, że oni są częścią Dentsu Aegis, ale lepiej późno niż wcale ;) Spotkanie zaczęło się od mojego opowiadania po angielsku kim jestem i czym się do tej pory zajmowałam. Na polski wróciliśmy w między czasie, więc rozmowa była pół na pół. Pytali jeszcze o zainteresowania, officea, powód aplikowania do Hypermedii i dyspozycyjność. Od razu informują, że po stażu najlepsi mogą zostać, za to plus dla nich.