Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

British American Tobacco Polska

FMCG

O British American Tobacco Polska

British American Tobacco Polska jest częścią Grupy British American Tobacco (BAT) – międzynarodowej firmy tytoniowej, sprzedającej swoje produkty na ponad 200 rynkach na całym świecie. BAT Polska, jako rynek główny w Europie Centralnej, stawia przede wszystkim na pozyskiwanie i rozwój utalentowanych pracowników. Dla osób na początku rozwoju kariery oferujemy wyjątkowy program managerski Global Graduate Programme. Dołącz do nas i zostań managerem w 12 miesiecy!

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ja polecam

anonimowo
Moim zdaniem świetna firma. Jedynie wynagrodzenie mogłoby być nieco wyższe, ale poza tym to nie miałam żadnych zastrzeżeń. Praca w British American Tobacco dała mi ogromne możliwości rozwoju. Dużo się tam nauczyłam i zawsze mogłam liczyć na wsparcie ze strony przełożonych. Poza tym jak ktoś chciał, to mógł chodzić na różne szkolenia i ja z paru skorzystałam. Atmosfera w firmie była bardzo przyjazna, wszyscy mili i uśmiechnięci, od razu chętniej się przychodziło do pracy. Mnie się tam bardzo podobało i jak ktoś chce zdobyć doświadczenie w ciekawej branży to polecam tę firmę.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Karta sportowa
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

vanseller (Praca)

Branża: FMCGMiejsce: PoznańTermin rozmowy: 4.2018
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Sukcesy i Porażki, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Inne
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Trochę mnie zdziwiła rekrutacja do BAT. Spodziewałem się, że pójdzie szybko i prosto, ale nie do końca tak było. Przede wszystkim w moim wypadku to były aż trzy etapy. Trochę dużo. Najpierw do mnie zadzwonili i zadali dosłownie kilka pytań ogólnych o to, dlaczego chce dla nich pracować i jakie mam doświadczenie. Co dziwne, kolejnym etapem była znowu rozmowa telefoniczna, tym razem trochę dłuższa. Tutaj już bardziej szczegółowo mnie wypytali o poprzednich pracodawców i mój dotychczasowy zakres obowiązków. Po tym etapie zaprosili mnie już do firmy. Tam rozmowa z przełożonym działu, do którego aplikowałem i z rekruterem. Trwała dosyć długo i znów była dość szczegółowa, a pytania dotyczyły głównie treści CV. Na koniec miałem odegrać scenkę sprzedażową. Niby wszystko było przeprowadzone profesjonalnie, ale jednak moim zdaniem trwało trochę zbyt długo. I ja niestety pracy nie dostałem, ale gdybym dostał to chyba miałbym jeszcze jedną rozmowę z dyrektorem regionalnym.