Delta Contact

Logo Delta Contact
+ Dodaj opinię
Delta Contact Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług z zakresu telemarketingu i call center. Posiada biura w trzech lokalizacjach - w dwóch miejscach w Warszawie i w Białymstoku - w których zatrudnia ponad 300 osób. Firma działa na rynku od 10 lat.

Rozmowy kwalifikacyjne w Delta Contact

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultant telefoniczny ds. ubezpieczeń

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Jestem tego samego zdania co osoba, która tu wcześniej opisała swoją rekrutację. Bez sensu to ma tyle etapów. U mnie było tak samo, że najpierw telefon, potem spotkanie i na koniec całe to assessment center. W tych 3 etapach brałem udział i szczerze nie wiem co one miały sprawdzać. Praktycznie wszystko co miałem powiedzieć powiedziałem od razu przez telefon. Jakie mam oczekiwania, kiedy mogę zaczynać i dlaczego szukam takiej pracy. Na spotkaniu drugi raz to samo trochę jedynie więcej o oczekiwaniach i do tego co wiem o firmie, jak sobie wyobrażam jak wygląda taka praca i gdzie wcześniej pracowałem. Na assessment zadania na pracę w grupie i na samodzielność. Nie jestem fanem tego typu rekrutacji, a mój pozytyw wynika tylko z tego, że rozumiem, że chcą ludzi dobrze posprawdzać.

Rozwiń
Data dodania: 24.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant

Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

No to tak to wyglądało: - rozmowa przez telefon, - rozmowa na miejscu i koniec. Podobno z tego co wyczytałam u nich na stronie internetowej później jest jeszcze Assessment Center i dopiero szkolenia. Strasznie to skomplikowane jak na z tego co słyszałam małe pieniądze. Nie wiem po co to tak komplikują No nieważne nie mi to oceniać. Ja mogę wam powiedzieć jak wyglądało to u mnie. Pytali czemu call center, gdzie wcześniej pracowałam, ile chce zarabiać, kiedy mogę zacząć, jakie cechy są potrzebne osobie na takim stanowisku, jakie są moje zalety i chyba tyle.

Rozwiń
Data dodania: 22.07.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.