Delta Contact

Administracja biurowa, Marketing / Reklama / PR, Obsługa Klienta / Call Center

O Delta Contact

Delta Contact Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług z zakresu telemarketingu i call center. Posiada biura w trzech lokalizacjach - w dwóch miejscach w Warszawie i w Białymstoku - w których zatrudnia ponad 300 osób. Firma działa na rynku od 10 lat.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Spoko call center

Konsultant telefoniczny
Call center to specyficzna praca nie dla każdego. Tutaj jest ok, ale też się każdemu nie będzie podobało. Było ok ponieważ proponowali nawet, nawet zarobki (płatność za każdą przepracowaną godzinę, więc zależy jak się kto angażował). Grafik się ustalało indywidualnie w miarę możliwości elastycznie się dostosowywało do reszty.

Mi odpowiadała luźna atmosfera i szkolenia dla pracowników. Zawsze to kolejna rzecz do CV. Praca po czasie robiła się nudna, bo ciągle to samo i to samo. Byli tacy, którym się to podobało, ale ja to tak nie mogłem. To mnie męczyło dlatego zacząłem szukać innych opcji.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Konsultant telefoniczny ds. ubezpieczeń (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Assessment centre
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Jestem tego samego zdania co osoba, która tu wcześniej opisała swoją rekrutację. Bez sensu to ma tyle etapów. U mnie było tak samo, że najpierw telefon, potem spotkanie i na koniec całe to assessment center. W tych 3 etapach brałem udział i szczerze nie wiem co one miały sprawdzać.

Praktycznie wszystko co miałem powiedzieć powiedziałem od razu przez telefon. Jakie mam oczekiwania, kiedy mogę zaczynać i dlaczego szukam takiej pracy. Na spotkaniu drugi raz to samo trochę jedynie więcej o oczekiwaniach i do tego co wiem o firmie, jak sobie wyobrażam jak wygląda taka praca i gdzie wcześniej pracowałem.

Na assessment zadania na pracę w grupie i na samodzielność. Nie jestem fanem tego typu rekrutacji, a mój pozytyw wynika tylko z tego, że rozumiem, że chcą ludzi dobrze posprawdzać.