Delta Contact

3.8Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Delta Contact

Delta Contact Sp. z o.o. zajmuje się świadczeniem usług z zakresu telemarketingu i call center. Posiada biura w trzech lokalizacjach - w dwóch miejscach w Warszawie i w Białymstoku - w których zatrudnia ponad 300 osób. Firma działa na rynku od 10 lat.

Nowe OpinieDodaj

3.8

Spoko call center

2016-07-20
Konsultant telefoniczny
Call center to specyficzna praca nie dla każdego. Tutaj jest ok, ale też się każdemu nie będzie podobało. Było ok ponieważ proponowali nawet, nawet zarobki (płatność za każdą przepracowaną godzinę, więc zależy jak się kto angażował). Grafik się ustalało indywidualnie w miarę możliwości elastycznie się dostosowywało do reszty.

Mi odpowiadała luźna atmosfera i szkolenia dla pracowników. Zawsze to kolejna rzecz do CV. Praca po czasie robiła się nudna, bo ciągle to samo i to samo. Byli tacy, którym się to podobało, ale ja to tak nie mogłem. To mnie męczyło dlatego zacząłem szukać innych opcji.
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Konsultant telefoniczny ds. ubezpieczeń (Praca)

2016-12-11
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Assessment centre
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz