Capita (Polska) Sp. z o.o

Logo Capita (Polska) Sp. z o.o
+ Dodaj opinię
Capita (Polska) Sp. z o.o Czy to Twoja firma?
Inne
501+

Capita zatrudnia 63 000 pracowników w Europie, Indiach i Afryce Południowej. W Polsce zatrudniamy w dwóch lokalizacjach: Krakowie i Łodzi. Jako firma brytyjska realizujemy usługi dla różnych sektorów takich jak HR, edukacja, transport, zakupy, IT, ubezpieczenia i finanse. Pracujemy dla sektora prywatnego i rządu brytyjskiego.

Rozmowy kwalifikacyjne w Capita (Polska) Sp. z o.o

(5)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

5 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Junior Procurement Specialist

Rekrutacja odbyła się:luty 2020, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Telefon od pracownika firmy dostałam już na drugi dzień od złożenia CV. Pani umówiła mnie na rozmowę telefoniczną na dzień następny oraz poprosiła o wypełnienie online testu z angielskiego do czasu umówionej rozmowy. Email z linkiem do testu niestety nie dotarł - o czym poinformowałam już na wstępie. Nie był to żaden problem, najpierw odbyła się rozmowa, później otrzymałam email i wypełniłam test. Miałam 30 minut na odpowiedzenie na 80 pytań ABCD, głównie gramatyka, trochę idiomów. Rozmowa odbywała się pół na pół, po polsku i angielsku. Zapytano mnie o powód rezygnacji z poprzedniej firmy, o powód przebranżowienia, moją motywację do pracy akurat u nich. Dłuższego zastanowienia wymagały pytania o opowiedzenie o rozwiązaniu stresującej sytuacji z przeszłości bądź jakbym sobie poradziła z nieuprzejmym współpracownikiem, który utrudniałby kooperację. Zapytano mnie również o to, które z obowiązków do roli, na którą aplikowałam podobają mi się najbardziej. Oceniam tą rekrutację jako przyjazną i profesjonalną. Pani umówiła nas wcześniej na rozmowę, więc miałam czas się przygotować i zadzwoniła punktualnie. Przebieg był spokojny, nie byłam pośpieszana i czułam się dzięki temu dobrze.

Rozwiń
Data dodania: 25.02.2020
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 5
nie

Aplikowałeś na: anonimowo

Rekrutacja odbyła się:luty 2018, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Trochę stresowałam się przed rozmową kwalifikacyjną w Capicie, bo wiedziałam, że dużą wagę przywiązują tam do znajomości angielskiego. I faktycznie, ten angielski pojawił się już na etapie rozmowy przez telefon, ale pytania akurat były dosyć łatwe. O doświadczenie, czemu chcę pracować w tej firmie itd. I poszło mi chyba na tyle dobrze, że zaprosili mnie potem do ich siedziby. Tam były testy specjalistyczne, tzn. znowu po angielsku. I później jeszcze rozmowa, ale też w większości w języku obcym. Także jak ktoś jest w tym słaby, to raczej nie ma co się nastawiać na pracę u nich. Ja niby znam dobrze angielski, ale właśnie ten stres mnie trochę zjadł. Chociaż muszę przyznać, że rekruterzy na każdym etapie byli bardzo mili i mieli pozytywne nastawienie.

Rozwiń
Data dodania: 26.06.2018
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Aplikowałeś na: Career within Human Resources

Rekrutacja odbyła się:luty 2017, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Szkoda, wielka szkoda, że nie udało mi się przebrnąć nawet przez rozmowę telefoniczną i zajść dalej w tej rekrutacji :( Bardzo mocno żałuję, bo się starałam i myślałam, że wszystko dobrze pójdzie. Rozmowa była prawie cała po angielsku i z tym wydawało mi się, że nie miałam problemów. Czuje się swobodnie w rozmowie po angielsku, więc prawdopodobnie chodziło o coś innego. Nie wiem o co jeżeli pytania były łatwe np. o pakiet office, poprzednią pracę albo o motywację do pracy w Capita. Nie należy się taką rozmową stresować tylko trzeba się za mocno nie nastawiać że się uda.

Rozwiń
Data dodania: 03.02.2017
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 3
nie

Aplikowałeś na: Customer Service Agent

Rekrutacja odbyła się:marzec 2016, Łódź

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Nie była to trudna rekrutacja, ale to zależy jakie kto ma kwalifikacje ;) Wydaje mi się, że decydujący był test z angielskiego, dla mnie to nie problem, no ale wiadomo, nie każdy płynnie mówi. Także był test do zrobienia, na ten test pół godziny. Później były pytania jak ja to mówię, haerowe, czyli pytania o to, co było w CV. A tam wiadomo, studia, doświadczenie, ze szczególnym uwzględnieniem obsługi klienta, do tego czy pracowałem jakoś w sprzedaży itp. Ogólnie miło, w miarę na luzie, choć profesjonalnie. Pytań z kosmosu nie było, powiedziałbym, że rekrutacja standardowa.

Rozwiń
Data dodania: 15.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Aplikowałeś na: Customer Service Agent

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2015, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Nie była to najtrudniejsza rozmowa kwalifikacyjna w moim życiu, ale najłatwiejsza też nie. Podstawą tej rozmowy był test z angielskiego, gdzie sprawdzali, na ile płynnie się posługuję tym językiem. Z angielskim się zawsze czułem dobrze, więc tutaj problemu nie było. Ale ogólnie dobrze pamiętać, że mają taki wymóg. Wiem, że też szukali z innymi językami i pewnie podobne testy mają, ale tylko mi się tak wydaje, pewien nie jestem. Po teście była rozmowa, rozmowa po polsku i po angielsku, trochę tak trochę tak. Pytania były na początku bardzo ogólne, o rzeczy, które mam wpisane w CV, doświadczenie itp. Później były trochę już trudniejsze powiedzmy że bardziej na myślenie. Np jak się zachowuję w stresowych sytuacjach albo dlaczego wybrałem tę firmę a nie inną, żeby pracować. Rozmowa była profesjonalna i całkiem miła, ogólnie to pozytywnie.

Rozwiń
Data dodania: 12.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.