Call Center Poland

3.7Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Call Center Poland

Call Center Poland razem z Call Center Inter Galactica tworzą CCIG Group. Firma działa na rynku od 1997 roku - obecnie CCP posiada dwa oddziały w Warszawie i Rzeszowie, na które łącznie składa się prawie 400 stanowisk operacyjnych.

Nowe OpinieDodaj

3.8

Dla ludzi potrzebujących na przyszłość doświadczenia

2017-03-14
Konsultantka
Dla ludzi potrzebujących na przyszłość doświadczenia z obsługi klienta to super opcja. Łatwo można się załapać i skorzystać a przy okazji zarobić. U mnie taka właśnie była motywacja.

Od razu może powiem jakie są negatywne strony takiej pracy w takim miejscu - praca na zleceniu i powtarzalność tych samych czynności przez cały czas.

Pozytywne strony i tych jest więcej to np. nauka jak się pracuje, fajni ludzie fajny zespół, elastyczny czas pracy, pozytywna atmosfera
Pokaż benefity i ocenę

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna

Konsultant Telefoniczny (Praca)

2017-02-17
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 1.2017
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pokaż całą rozmowę kwalifikacyjną
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz