Call Center Poland

Logo Call Center Poland
+ Dodaj opinię
Call Center Poland Czy to Twoja firma?
Call Center Poland razem z Call Center Inter Galactica tworzą CCIG Group. Firma działa na rynku od 1997 roku - obecnie CCP posiada dwa oddziały w Warszawie i Rzeszowie, na które łącznie składa się prawie 400 stanowisk operacyjnych.

Rozmowy kwalifikacyjne w Call Center Poland

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Konsultant Telefoniczny

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2017, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Rozmowa najzwyczajniejsza na świecie u mnie nie pojawiło się ani jedno zaskakujące pytanie / zadanie. Poziom banalnie prosty szybciej ktoś nie zechce pracować niż kogoś odrzucą. Wydaje mi się, że potrzebują ludzi to nie grymaszą Pytali mnie o 1. doświadczenie w prowadzeniu rozmów telefonicznych z klientami 2. moje oczekiwania w stosunku do tej pracy 3. moje zalety, które mi się w tej pracy mogą przydać 4. umiejętności np. słuchania ludzi, analizowania potrzeb klientów 5. chęć do pracy i dyspozycyjność Plus ten test z czytaniem trudnego językowo tekstu żeby sprawdzić dykcję

Rozwiń
Data dodania: 05.01.2017
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Doradca ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:październik 2016, Rzeszów

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Wymagań to oni nie mieli za wielkich żeby nie powiedzieć, że takie wymagania to żadne wymagania. Rozmowa była bardzo bardzo prosta. Trzeba było przeczytać tekst - takiego łamańca językowego - to jest typowe ćwiczenie na dykcję. Często to robią na rekrutacjach do call center więc dużo osób wie, że to może być. Poza tym trzeba odpowiedzieć na parę pytań i to w zasadzie było na tyle. Te pytania jakie ja pamiętam to o dyspozycyjność, doświadczenie na call center, czy się lubi rozmawiać z ludźmi, od kiedy się może zacząć pracę i jakie się ma największe zalety.

Rozwiń
Data dodania: 10.11.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.