Wielton

Sprzedaż, Przemysł / Produkcja, Transport / Logistyka

O Wielton

Wielton to lider w produkcji i sprzedaży naczep, przyczep i zabudów na samochody ciężarowe. Jest najważniejszym w Polsce i jednym z najważniejszych w Europie producentów tego typu produktów.

Odbiorcami usług firmy Wielton są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne i dystrybucyjne w kraju oraz zagraniczni dealerzy pojazdów ciężarowych i naczep. W szczególności firmy z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Norwegii, Węgier, Litwy, Łotwy, Czech, Bułgarii, Rumunii, Słowacji, Estonii, Niemiec, Austrii, Francji, Holandii, Słowenii oraz Serbii.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Spokojnie można polecać jako dobre miejsce pracy

Przedstawiciel handlowy
Spokojnie można polecać Wielton jako dobre miejsce pracy dla przedstawicieli handlowych. Nie tylko można tu fajnie zarabiać jak się policzy to w całości z premią, ale też można się rozwijać np. korzystać ze szkoleń.

5 dla nich za atmosferę, te szkolenia i doświadczenie, które da się zdobyć. 4 za narzędzia pracy typu auto, telefon, komputer, godziny pracy chociaż elastyczne i za ilość pracy.

2 za możliwość awansu, ale gdzie niby miało być się dać awansować z pozycji przedstawiciela handlowego?
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Narzędzia pracy
  • System premiowy
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalistka ds obsługi klienta (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KarpinTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Przy moim aplikowaniu na specjalistkę ds obsługi klienta był standardowy przebieg rekrutacji - po aplikowaniu rozmowa telefoniczna a po niej rozmowa w firmie. Co jest fajne oni na swojej stronie opisują proces rekrutacji, więc ja od razu wiedziałam, że jak się dostanę to tak to będzie przebiegało. Na jednej i na drugiej rozmowie miałam podobne pytania na pewno o podobnej tematyce. To znaczy na temat obsługi programów i komputera, umiejętności obsługi klienta, dyspozycyjności, na temat wcześniejszej pracy jak się okazało w podobnym charakterze. Jak coś jest niejasne to zawsze można zapytać i nie ma się co stresować. U mnie było sympatycznie :)