Vinotti

Logo Vinotti
+ Dodaj opinię
Jako firma obecna na rynku od ponad 20 lat, staramy się zawsze utrzymywać nasze standardy jakościowe na najwyższym poziomie. Cieszymy się, że przez te lata zdobyliśmy zaufanie zarówno klientów indywidualnych jak i wielu firm, z którymi współpracujemy. To dzięki temu możemy się stale rozwijać i odczuwać motywację do dalszego doskonalenia naszych produktów i usług.

Rozmowy kwalifikacyjne w Vinotti

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Kierownik Salonu Sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Rozmowa nie odbiegała w ogóle od tego, czego się można spodziewać po rozmowie rekrutacyjnej. Może "klasyczna" to nie jest do końca dobre określenie, ale tak mniej więcej mówiąc to wyglądało. Poświęcili mi mniej więcej pół godziny i zapytali o różne rzeczy przede wszystkim o to, co miałem wypisane w CV. Interesowało ich co wiem o firmie, dlaczego ją wybrałem i jak wcześniej w innych miejscach mi się pracowało. Ile czasu mam doświadczenie na kierowniczym stanowisku i jak sobie radzę z ludźmi, z trudnymi sytuacjami czy potrafię wybrnąć. Dlaczego akurat sprzedaż i sprzedaż u nich, skąd pomysł na zmianę pracy (wtedy jeszcze byłem zatrudniony w innym miejscu). Na koniec informacja, że odezwą się jeżeli mnie zechcą przyjąć.

Rozwiń
Data dodania: 16.09.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Kierownik sklepu

Rekrutacja odbyła się:lipiec 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Taka dość specyficzna rozmowa. Wydawało się, że wszystko jest miło i sympatycznie a na koniec po rozmowie nawet się nie odezwali co dalej. Ja wiem, że nie każda firma tak robi a powinna. To się kojarzy z szacunkiem dla osoby, która poświęca czas i przychodzi na tą rozmowę. Inne rzeczy wydawały mi się profesjonalne. Mam zarzut tylko do tego, że nie dają znać na koniec. Podczas rozmowy pytali o znajomość technik sprzedażowych, wcześniejsze doświadczenia, dyspozycyjność i pytania na zasadzie "co byś zrobił, gdyby..." chodziło o prowadzenie rozmów z klientami, którym coś nie pasuje. Jeszcze jeden zarzut ode mnie mało konkretów. Człowiek nie wie czego ma się spodziewać w pracy jak go przyjmą.

Rozwiń
Data dodania: 26.07.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.