ULTIMO

Administracja biurowa, Finanse / Ekonomia, Obsługa Klienta / Call Center

O ULTIMO

ULTIMO to lider na rynku zarządzania wierzytelnościami w Polsce. Jest najbardziej znaną firmą windykacyjną, zorientowaną na zakup konsumenckich wierzytelności masowych. W obszarze zainteresowań ULTIMO znajdują się przede wszystkim sektor bankowy i telekomunikacyjny.

ULTIMO na rynku działa od 13 lat. Przez ten czas udało mu się zdobyć pozycję wiodącej marki, rzetelnego partnera i wiarygodnej, solidnej firmy, dlatego obszar działań ciągle się poszerza, tak samo jak grono klientów.

Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Bardzo, bardzo fajne praktyki :)

2016-11-17
Praktyki
Właśnie o to mi chodziło jak szłam na praktyki żeby się uczyć, uczyć i jeszcze raz uczyć. Żeby wynieść coś z tego czasu spędzonego w Ultimo, a nie wyłącznie bezsensownie przesiedzieć. Bardzo się cieszę, że udało mi się zrealizować to założenie.

Miło wspominam atmosferę, podejście do mnie i dawaną mi oczywiście w granicach rozsądku samodzielność. Polecam innym praktykantom, którzy chcą się jak najwięcej dowiedzieć o tym co ich interesuje. Było warto :) Tylko uwaga, biuro bardzo średnie i jeszcze się w nim zgubić można.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Doradca call center (Praca)

2017-03-31
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WrocławTermin rozmowy: 2.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Podobno w tej pracy trzeba być odpornym na stres jednak rozmowa kwalifikacyjna stresująca nie była. Ani ta część prowadzona telefonicznie ani ta w biurze gdzie trzeba było więcej i dłużej rozmawiać.

Zapytali mnie: jakie mam oczekiwania? jakie mam doświadczenie w pracy w call center albo ogółem na obsłudze klienta? czy mam odporność na stres? czy umiem bez problemów obsługiwać komputer? jak będzie z moją dyspozycyjnością? od kiedy mogę zacząć? to są pytania z obu części kilka się powtórzyło na obu etapach

Najnowsze oferty pracy

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz