Telmon

Logo Telmon
+ Dodaj opinię
Obsługa Klienta / Call Center

TELMON to profesjonalne contact center, świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Firma powstała w styczniu 2011 roku w Łodzi i od początku intensywnie inwestowała w kadrę i odpowiednie zaplecze technologiczne. Dziś w Telmon zatrudnionych jest 500 konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Telmon specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

Rozmowy kwalifikacyjne w Telmon

(0)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

0 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
0%
0%
0%
+Dodaj relację

Brak relacji

Niestety, jeszcze nikt nie podzielił się relacją z rekrutacji w firmie Telmon. Zajrzyj tu ponownie wkrótce.

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.