Telmon

Logo Telmon
+ Dodaj opinię
Obsługa Klienta / Call Center

TELMON to profesjonalne contact center, świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Firma powstała w styczniu 2011 roku w Łodzi i od początku intensywnie inwestowała w kadrę i odpowiednie zaplecze technologiczne. Dziś w Telmon zatrudnionych jest 500 konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu. Telmon specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

Opinie o Telmon

(2)

Poznaj opinie osób, które pracowały lub pracują w tej firmie

Najnowsza opinia

2 opinie

3.5

4.0Atmosfera

4.0Benefity

2.5Możliwość rozwoju

2.5Wynagrodzenie

4.5Work/life balance

21.02.2018
3.4

niezła praca na złapanie doświadczenia

Była to moja pierwsza praca, jeszcze w czasie studiów. Wybrałam Telmon, bo mogłam zgrać sobie grafik z zajęciami na uczelni. Nie myślałam, że praca w obsłudze klienta będzie tak męcząca, ale system przerw dawał radę, więc zawsze mogłam odpocząć. Ludzie, z którymi pracowałam bardzo fajni, nie mam w tej kwestii negatywnych doświadczeń. Czasem mieliśmy problemy ze spr...
więcej
Czy ta opinia jest przydatna?
tak 2
nie

Oferty pracy Telmon

(0)

Przejrzyj polecane i wciąż dostępne oferty

Brak ofert

W tym momencie nie znaleźliśmy żadnych aktualnych ofert tego pracodawcy. Spróbuj ponownie za jakiś czas.

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.