Telmon

3.6Pokaż więcej
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

O Telmon

TELMON to profesjonalne contact center, świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Firma powstała w styczniu 2011 roku w Łodzi i od początku intensywnie inwestowała w kadrę i odpowiednie zaplecze technologiczne. Dziś w Telmon zatrudnionych jest 500 konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu.

Telmon specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

Nowe OpinieDodaj

3.6

Praca dla młodych, taka na początek

2016-05-25
Doradca Klienta
Praca dla osób, które jeszcze studiują albo są prosto po studiach i szukają czegoś dla siebie na jakiś czas. Na tzw. pierwsze doświadczenie. Głównie dlatego, że można sobie ustalić grafik dopasować do innych zajęć i nikt nie robi problemów.

Robią konkursy motywacyjne żeby jeszcze bardziej zmotywować ludzi do pracy. Może to dobrze, bo pensje są przeciętne i nieszczególnie motywują. Plusy ode mnie mogą dostać za dobrą atmosferę, zdobywanie doświadczenia i za tą elastyczność.
Pokaż benefity i ocenę
Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz