Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Telmon

Obsługa Klienta / Call Center

O Telmon

TELMON to profesjonalne contact center, świadczące usługi z zakresu telesprzedaży oraz obsługi klienta. Firma powstała w styczniu 2011 roku w Łodzi i od początku intensywnie inwestowała w kadrę i odpowiednie zaplecze technologiczne. Dziś w Telmon zatrudnionych jest 500 konsultantów, którzy pracują w dwóch lokalizacjach – w Łodzi i Toruniu.

Telmon specjalizuje się głównie w przeprowadzaniu kampanii sprzedażowych i obsługowych IN/OUT dla branży bankowej, ubezpieczeniowej i multimedialnej.

Nowe OpinieDodaj

3.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

niezła praca na złapanie doświadczenia

anonimowo
Była to moja pierwsza praca, jeszcze w czasie studiów. Wybrałam Telmon, bo mogłam zgrać sobie grafik z zajęciami na uczelni. Nie myślałam, że praca w obsłudze klienta będzie tak męcząca, ale system przerw dawał radę, więc zawsze mogłam odpocząć. Ludzie, z którymi pracowałam bardzo fajni, nie mam w tej kwestii negatywnych doświadczeń. Czasem mieliśmy problemy ze sprzętem, powinni bardziej tego pilnować. Raz zdarzyło się też, że nie wypłacili mi pieniędzy na czas. Bardzo nie lubię takich sytuacji. Poza tym praca w porządku. Raczej nie na dłuższy czas, ale pozwala złapać jakieś doświadczenie na początek.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance