Sunrise System

Nowe technologie / IT, Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

O Sunrise System

Sunrise System zajmuje się wsparciem biznesowym poprzez świadczenie rozwiązań e-marketingowych, czyli m.in.: poprzez pozycjonowanie w wyszukiwarkach, reklamę w social media i marketing efektywnościowy.

Firmę tworzy młody, zgrany zespół, doskonale orientujący się w aktualnych trendach oraz najnowszych technologiach. Połączenie kreatywności i zapału z doświadczeniem kadry menadżerskiej pozwala na projektowanie rozwiązań, które są osadzone na solidnych podstawach, a jednocześnie - innowacyjne.

Od 2013 roku Spółka jest częścią Bauer Media Group - lidera na rynku mediów w Europie i na świecie.

Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Ta firma ma wielki potencjał

2016-11-02
anonimowo
Super wspominam Sunrise System za:
- wysokie wynagrodzenia
- bardzo dobre godziny pracy
- możliwości rozwoju dla pracowników
- jakość szkoleń
- super atmosferę
- dużo benefitów (karta sportowa, owoce, pakiet medyczny w Lux Medzie itp.)
- super zespół
- ciekawe projekty, przy których nie dało się nudzić

Co mi się mniej podobało:
- nieodłączny stres
- korporacyjność

Te minusy da się jednak przeżyć zwłaszcza jak się zobaczy na wszystkie pozytywne strony
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Owoce i napoje w firmie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Opiekun klienta (Praca)

2017-01-13
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: BydgoszczTermin rozmowy: 10.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Chodziło o czysto sprzedażowe stanowisko i może przez to zrobili jedną krótką rozmowę. To znaczy taką koło 20 minut. W każdym razie mi o żadnym więcej etapie rekrutacji nie wiadomo.

Moje pytania, które się pojawiły na tej rozmowie:
czy mam jakiekolwiek doświadczenie w obsłudze klienta albo w sprzedaży? czy lubię rozmawiać przez telefon? czy jestem osobą cierpliwą? od kiedy mogę być dyspozycyjna? jakie są moje oczekiwania i wyobrażenia na temat tej pracy?

Informacje od rekruterów:
na temat zakresu obowiązków, warunków zatrudnienia i ogólne rzeczy o firmie

Moja ocena: pozytywna, bo nie utrudniali niepotrzebnie i powiedzieli wszystko co by się chciało wiedzieć

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz