Serco European Services

Logo Serco European Services
+ Dodaj opinię
Serco European Services Czy to Twoja firma?
Serco działa na rynku międzynarodowym od 1929 roku. W Polsce swoje biuro otworzyli w roku 2009 w Krakowie. Z krakowskiego centrum świadczą usługi dla różnych klientów korzystających z branży turystycznej, zajmują się między innymi planowaniem podróży, w tym zarządzaniem rezerwacjami. Obecnie Serco Kraków zatrudnia prawie 600 osób posługujących się różnymi językami obcymi.

Rozmowy kwalifikacyjne w Serco European Services

(2)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Travel Agent

Rekrutacja odbyła się:kwiecień 2015, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

1. Rozmowa przez telefon wstępna o oczekiwaniach, doświadczeniu + od razu umówienie się na drugą rozmowę po angielsku 2. Rozmowa po angielsku trochę podobna do tej pierwszej, wyglądała jak normalne spotkanie rekrutacyjne tylko w innym języku 3. Informacja od nich czy się udało czy nie Trzeba się przygotować na scenki improwizacyjne, że tak to nazwę, które mają przypominać rozmowę z klientem Trzeba pokazać, że się jest cierpliwym i że potrafi się rozmawiać z ludźmi. Oprócz tego pytania jak wszędzie

Rozwiń
Data dodania: 24.05.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Kraków

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 3

Moje relacja:

Zanim zaproponowali mi zatrudnienie nawet nie byłam u nich w firmie, wszystko odbywało się online. Pierwszy raz kontaktowali się ze mną telefonicznie i wtedy przeprowadzili rozmowę rekrutacyjną. Pytali tak jak wszędzie, o doświadczenie w CC, które miałam spore, jak bym sobie poradziła z "trudnym" klientem - trzeba było odegrać scenkę rozmowy z takim problematycznym gościem. Ostatecznie pani umówiła się ze mną na drugi etap przez Skype, miało to być sprawdzenie umiejętności językowych. W trakcie tego etapu rozmawiałam z inną panią tylko po niemiecku. Dla mnie to jak rozmowa przy kawie, bo większość pytań luźnych, o zainteresowania, o chęć do pracy, o wiedzę na temat turystyki. Po jednym albo dwóch dniach od tej rozmowy zadzwonili z propozycją pracy.

Rozwiń
Data dodania: 10.01.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.