Sephora

Sprzedaż

O Sephora

Gdzie pulsuje piękno…
Zaskakujący asortyment kosmetyków, możliwość swobodnego ich wypróbowania, stylowe strefy perfumerii do nauki poprzez zabawę i niepokorny duch – oto świat Sephora!


Sephora to najbardziej innowacyjne i inspirujące perfumerie w Polsce. Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z ponad 2000 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach.


Sephora, rozpoznawalna wszędzie po eleganckim wnętrzu swoich perfumerii oraz charakterystycznych czarno-białych paskach, oferuje niezwykle szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.


Należymy do grupy LVMH największej na świecie korporacji działającej w sektorze dóbr luksusowych. Dzięki temu, Sephora współtworzy i dekoduje nowe trendy w świecie urody i mody. Z Sephora każdy nowy sezon jest jeszcze bardziej ekscytujący!


W Sephora uczymy poprzez zabawę – zachęcamy do eksperymentowania i doświadczania. Jesteśmy poważni, ale nie bierzemy siebie zbyt poważanie! Zawsze odważni, ale nigdy nie lekceważący. Ogromną uwagę przywiązujemy do szczegółów, lecz jednocześnie skupiamy się na naszej globalnej, niepokornej wizji piękna. Dodaj do tego kolory, kobiece wartości, wyobraźnie i kreatywność, wtedy znajdziesz odważne podejście, które czyni różnicę.


Sephora w liczbach:


- 17,000 dostępnych produktów


- 6 milionów klientów rocznie odwiedzających naszą flagową perfumerię Champs-Elysées


- ponad 300 perfumerii we Francji i ponad 2,000 na całym świecie


- 27,000 pracowników - z czego 4,500 we Francji i ponad 1000 w Polsce


Chcesz do nas dołączyć? Naszym pracownikom oferujemy: szkolenia, wyzwania, nieustanny rozwój.
Przygoda zaczyna się tu: Come sephorize the world with us!


 

Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Polecam miłośnikom kosmetyków

konsultantka
Świetna praca dla kogoś, kto interesuje się kosmetykami, a do tego lubi pracę z klientem. Ja jestem właśnie taką osobą i bardzo mi się podobało w Sephorze. Aż się dziwię, ale chyba nie pamiętam żadnych minusów tylko same pozytywy. Był elastyczny grafik, który można było sobie ustawić według własnych potrzeb, a do tego wspaniała atmosfera dzięki fajnym i inteligentnym ludziom. Załapałam się też na parę profesjonalnych szkoleń, więc bez wątpienia można się rozwijać w tej perfumerii. Wynagrodzenie też było całkiem niezłe, szczerze mówiąc myślałam że zarobię mniej, a tu taka miła niespodzianka. I jeszcze dochodziły benefity, w tym zniżki na produkty ze sklepu więc już w ogóle byłam bardzo zadowolona
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Karta sportowa
  • System premiowy
  • Bony / bilety / zniżki
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

konsultantka (Praca)

Branża: SprzedażMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 12.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania, Inne
Wykształcenie
Wykształcenie:Inne
Kariera
Kariera:Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Miło, prosto i sympatycznie. Tak mogę podsumować tą swoją krótką rozmowę kwalifikacyjną jaką miałam jakiś czas temu do Sephory. Uważam, że nie ma co się stresować takimi rzeczami, poszłam na luzie co uważam się opłaciło :) Podstawa na rozmowie kwalifikacyjnej do drogerii to wiedza o kosmetykach i pozytywne nastawienie. Mówię jak ekspert trochę, ale sama próbowałam swoich sił już na kilku rozmowach w tej branży to widzę jakie są reakcje :) Same pytania na pewno się różnią w zależności kto pyta. U mnie sytuacja wyglądała tak, że miałam doświadczenie, dlatego na tym rozmowa się oparła. Do doświadczenia doszły też sprawy dyspozycyjności, oczekiwań i co wcześniej napisałam znajomości branży, ale bez wypytywania o szczególiki :)