Sage

Logo Sage
+ Dodaj opinię
Finanse / Bankowość, Inne, Internet / IT / Nowe Technologie

Sage to wiodący producent rozwiązań informatycznych w chmurze. Jest jednym z najważniejszych dostawców oprogramowania służącego do zarządzania przedsiębiorstwem, którego oferta skierowana jest od małych do dużych, międzynarodowych firm. Na rynku działa już od ponad 20 lat, ułatwiając swoim klientom prowadzenie działalności gospodarczej.

Rozmowy kwalifikacyjne w Sage

(4)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

4 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Pracownik Działu Telemarketingu

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2016, Łódź

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Moje spotkanie dotyczyło stanowiska pracownika w dziale telemarketingu. Praca miała być tymczasowa z tego pewnie powodu nie komplikowali rekrutacji bardziej niż było potrzeba. Skupili się na rozmowie żeby wszystko załatwić za jednym razem. Żebym ja się dowiedziała co powinnam wiedzieć i żeby ludzie tam z firmy się zapytali o co potrzebują. Nie pytali mnie bardzo dużo np. : czy lubię rozmawiać przez telefon, mam w tym zakresie doświadczenie, lubię tak pracować, znam pakiet office, jestem dyspozycyjna w tych godzinach i odpowiada mi ta stawka. Rozmowa trwała krótko ale była bardzo porządna.

Rozwiń
Data dodania: 15.12.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Konsultant Biura Obsługi Klienta

Rekrutacja odbyła się:wrzesień 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Zakładałam, że to będzie wielka rozbudowana rekrutacja. W praktyce okazało się, że to jedna rozmowa i tyle. Nie przeszkadza mi to bardzo, bo przynajmniej nie trzeba się niepotrzebnie stresować. Atmosfera nawet na tym jednym spotkaniu nie była bardzo stresująca. Po prostu trzeba było odpowiedzieć na pytania Najbardziej chcieli wiedzieć czemu taka praca czym się kierowałam i co mnie motywuje. Potem gdzie wcześniej pracowałam czy wiem jak to jest pracować z klientami czy lubię rozmawiać przez telefon. Wymagali obsługi pakietu office i komputera. Wytłumaczyli mi na jakich zasadach się u nich pracuje jakie mają oczekiwania i co mogą zaproponować. Wyglądało to wszystko bardzo profesjonalnie.

Rozwiń
Data dodania: 11.10.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Specjalista ds. Sprzedaży

Rekrutacja odbyła się:maj 2016, Warszawa

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Rekrutacja to były 2 rozmowy w tym jedna z częścią po angielsku. 1. z osobą z działu personalnego a następna z kimś, kto miał być moim przyszłym szefem. 1. rozmowa bardziej ogólna o doświadczeniu, oczekiwaniach, sprawdzenie angielskiego, opowiadanie o firmie i zasadach zatrudnienia. 2. rozmowa bardziej merytoryczna jak można tak powiedzieć. Więcej pytań związanych z samym doświadczeniem, z konkretnymi zadaniami na danym stanowisku, ze znajomością pracy w biurach rachunkowych i ze sprzedażą systemów IT.

Rozwiń
Data dodania: 13.05.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Aplikowałeś na: Handlowiec

Rekrutacja odbyła się:luty 2016, Łódź

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Wziąłem udział w dwóch rozmowach w Sage. Obie były równie sympatyczne. Najpierw miałem przyjemność spotkać się z przedstawicielką działu personalnego, później z szefem wszystkich handlowców. Pierwsze spotkanie wydało mi się mniej formalne ze względu na charakter pytań. Pytania dotyczyły raczej mojej osobowości niż umiejętności sprzedażowych, zupełnie odwrotnie niż przy drugiej rozmowie. Pani najpierw pytała rzeczywiście o doświadczenie, ale już później o motywację do zmiany pracy, zainteresowania, największe sukcesy życiowe itp. Drugie spotkanie miało na celu pokazać, jak sobie radzę, a raczej radziłem na takim stanowisku. Szef pytał na przykład jak poradziłbym sobie z klientem, który ma wiele pretensji i sam nie wie czego chce itp. A także o kwestie związane z oczekiwanym wynagrodzeniem.

Rozwiń
Data dodania: 20.01.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.