Rockwell Automation

Logo Rockwell Automation
+ Dodaj opinię
Rockwell Automation Czy to Twoja firma?
Budownictwo / Inżynieria, Finanse / Bankowość, Internet / IT / Nowe Technologie, Obsługa Klienta / Call Center, Przemysł / Produkcja

Rockwell Automation jest częścią globalnego przedsiębiorstwa specjalizującego się wyłącznie w automatyce przemysłowej i informatyce, zatrudniającego około 23 tys. osób w 80 krajach świata.Tworzymy takie marki, jak Allen-Bradley czy Rockwell Software.Nasza główna siedziba znajduje się w Milwaukee, natomiast w Polsce posiadamy trzy oddziały - w Warszawie, Gdańsku i Katowicach.Obecnie mamy już ponad 30 działów, zajmujących się różnymi obszarami.

Rozmowy kwalifikacyjne w Rockwell Automation

(3)

Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy

2 relacji z rozmów kwalifikacyjnych
100%
0%
0%
+Dodaj relację
Pokaż:

Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.

Aplikowałeś na: Helpdesk

Rekrutacja odbyła się:listopad 2020, Katowice

PRAKTYKA STAZ
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: 1-2 miesiące

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Aplikowałem na stażystę w zespole wsparcia zdalnego (remote support). Rekrutacja składa się z 2 etapów, tzn. najpierw jest rozmowa telefoniczna (ok. 30 min) z pracownikiem HR, a następnie zostaje się zaproszonym na godzinną rozmowę z menadżerami/team liderami działu do którego się aplikuje. Podczas rozmowy z panią z HRów można usłyszeć standardowe pytania: o motywację, wcześniejsze doświadczenie itp. Część rozmowy jest również w języku angielskim. Tutaj pytania dotyczą m.in. zainteresowań, ale również zostałem poproszony o przedstawienie stresującej sytuacji, z którą się zetknąłem, oraz wyjaśnienie jak sobie z nią poradziłem. Od razu po opisywanej rozmowie zostałem umówiony na spotkanie z menadżerami. Rozmowa odbyła się zdalnie, ze względu na sytuację epidemiologiczną. Podczas spotkania zostało mi przedstawione konkretnie czego dotyczy staż i jak może wyglądać dzień stażysty w praktyce. Padły pytania o motywacje, jak sobie wyobrażam ten staż, jak miałaby wyglądać ewentualna relokacja i czy wiem już coś o Rockwellu. Oczywiście ponownie została poruszona kwestia mojego poprzedniego doświadczenia zawodowego, tym razem bardziej szczegółowo, z dodatkowymi pytaniami ze strony rekruterów. Część rozmowy odbyła się po angielsku - pytania o zainteresowania i jak widzę się za 3 lata. Ze względu na aplikowanie na stanowisko techniczne, została sprawdzona moja wiedza zdobyta podczas studiów. Padły bardzo konkretne pytania związane z m.in. automatyką i sterowaniem, czy elektroniką. Miałem również za zadanie poinstruowanie jednego z menadżerów, który wcielił się w rolę konsumenta mającego problem ze sprzętem, w celu rozwiązania tego problemu. Na decyzję odnośnie zatrudnienia, po tylko ostatniej rozmowie, czekałem aż 23 dni. Całość procesu rekrutacji, od otrzymania pierwszego telefonu wyniosła miesiąc i 1 tydzień.

Rozwiń
Data dodania: 18.12.2020
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 5
nie

Aplikowałeś na: Monter

Rekrutacja odbyła się:sierpień 2015, Katowice

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 1

Moje relacja:

Rozmowa była stosunkowo łatwa, chyba najłatwiejsza, na jakiej byłem. Bo na wszystko wierzyli mi “na słowo”. Tzn np pytali mnie o rysunek techniczny ale nie sprawdzali go więc mi na słowo uwierzyli, że umiem ;) no a umiałem, więc i tak w porządku. Do tego dopytywali mnie o doświadczenie, gdzie wcześniej pracowałem, co robiłem, itp. Dosyć dokładnie opisałem, ogólnie rozmowa w miłej atmosferze przebiegła, nie było spiny. Wszystko na luzie, ale mega profesjonalnie.

Rozwiń
Data dodania: 28.04.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 1
nie

Aplikowałeś na: Młodszy Inżynier Technicznego Wsparcia Klienta

Rekrutacja odbyła się:grudzień 2015, Katowice

PRACA
Ogólne wrażenia:

Czas trwania rekrutacji: do 2 tygodni

Ilość etapów rekrutacji: 2

Moje relacja:

Chyba potrzebowali kogoś na już, bo rozmowa była przeprowadzona bardzo szybko. Kilka sensownych pytań i po sprawie, trwało to jakieś 15 minut. Mi się trafiły pytania: jakie mam doświadczenie? na ile znam obsługę pakietu office? czy miałem kiedyś do czynienia z pracą z klientem? czy jestem gotowy na pracę zmianową, bo u nich pracuje się w zasadzie przez całą dobę? Dodatkowo jeszcze miałem się popisać znajomością angielskiego, ponieważ szukali kogoś, kto zna język biegle. W tej części rozmowy chcieli tylko wiedzieć jakie mam zainteresowania i tam dopytywali o konkretne rzeczy. Ogólnie było profesjonalnie, tylko właśnie zadziwiająco krótko. Nie żeby mi to przeszkadzało, skoro dla nich to ok, dla mnie też :)

Rozwiń
Data dodania: 05.01.2016
Czy ta relacja jest przydatna?
tak 2
nie

Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪

Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.

Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.