Qatar Airways mierzy wysoko. Obecnie to jedna z najlepiej rozpoznawalnych linii lotniczych o zasięgu globalnym. Od swoich pracowników oczekuje zaangażowania, kompetencji, a także gotowości do działania. W zamian oferuje pracę w dynamicznym, międzynarodowym zespole i ogromne możliwości podnoszenia swoich kwalifikacji.
Przeczytaj relacje z rozmów kwalifikacyjnych osób, które aplikowały do tej firmy
Tylko wiarygodne relacje z rozmów kwalifikacyjnych. Nie pozwalamy pracodawcom na ich modyfikowanie.
Aplikowałeś na: Customer Service Agent
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 2
Moje relacja:
Rekrutacja ma 2 etapy i u mnie przeciągnęła się na dobrych kilka dni. Pierwszego dnia była rozmowa telefoniczna po angielsku, takie standardowe sprawdzanie umiejętności swobodnej rozmowy. Jak zdążyłam odłożyć słuchawkę, to od razu był kolejny telefon i sprawdzali drugi język. Na drugim etapie był ten cały assessment center: baaaardzo długo to trwało, sprawdzali na ćwiczeniach grupowych takie podstawowe rzeczy jak komunikatywność, współpraca z innymi itp. Trochę nas wymęczyli, ale było bardzo miło, ekipa Qataru do wszystkiego podchodziła z uśmiechem. Na koniec jeszcze rozmowa z menadżerami, już bez reszty grupy. A tam, wiadomo, takie najzwyczajniejsze pytania jak się zadaje zawsze, dlaczego chcę tam pracować, co mnie skłoniło do aplikowania, jak sobie wyobrażam tę pracę. Cały czas wszystko bardzo miło i profesjonalnie.
Aplikowałeś na: Customer Service Agent
Rekrutacja odbyła się:styczeń 2016, Wrocław
PRACACzas trwania rekrutacji: do 2 tygodni
Ilość etapów rekrutacji: 3
Moje relacja:
Zaczęło się od rozmowy telefonicznej sprawdzającej znajomość języków. Miałam mówić najpierw po angielsku, a później po włosku. Słabo pamiętam tę rozmowę, ale zdaje się, że pytali o doświadczenie w CC, zainteresowania i chęć do pracy zmianowej. Bardziej to miało sprawdzać umiejętności językowe niż jakoś zaprezentować mnie. Nie wiem czy zawsze dwa języki są na jednej rozmowie, bo gdzieś czytałam, że często na rozmowę w drugim języku umawiają się osobno. Potem byłam u nich na spotkaniu rekrutacyjnym. Z jednej strony ja mówiłam o sobie i o tym, co mam w CV, z drugiej oni mówili o firmie i o tym, co oferują kandydatom do obsługi klienta. Było bardzo sympatycznie, widać, że rzeczywiście są zainteresowani rozmową a nie ziewają co chwila i patrzą na zegarki.
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.