Qatar Airways

Obsługa Klienta / Call Center

O Qatar Airways

Qatar Airways

Welcome to a world where ambitions fly high. From experienced pilots to dynamic professionals embarking on new careers, Qatar Airways is searching for talented individuals to join our award-winning team.
We take pride in our people — a dynamic and culturally diverse workforce is essential to why we are one of the finest and fastest growing airlines in the world. We offer competitive compensation and benefit packages.

About Your Job:
We are looking for Customer Services Agent with a natural flair of delivering unforgettable service at our Qatar Airways Customer Contact Centers located in Wroclaw (Poland).
As a Customer Service Agent you will provide service excellence to Qatar Airways customers through telephone, email and fax and optimize passenger satisfaction. Your main duties will be making new reservations; changes to existing reservations; quoting the correct fares, rules of carriage; issuance/re-issuance of tickets and processing any refunds.

About You:
You must be interactive, customer service oriented person with warm, cheerful and expressive personality and excellent communication skills.
You must hold at minimum your High School Certificate. Ideally you will have knowledge of Amadeus reservation program and experience in airline or hospitality industry. If you have previous experience in reservations and ticketing we would be very interested to hear from you. We certainly want to speak to you if you are bi-Lingual and have a strong sense of customer satisfaction through responding to customer enquiries and offering the best solutions means that you are the right person that we are looking for!

Nowe OpinieDodaj

4.4
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Świetne warunki współpracy :)

2016-05-07
anonimowo
Największym plusem w moim odczuciu jest właśnie międzynarodowe środowisko. Bo można i podszlifować angielski (i własnie inne jezyki też) i po prostu poznać inne kultury. To super sprawa.

Zarobki są na wysokim poziomie, awanse zdarzają się dosyć często, więc wystarczy rzetelnie pracować i można coś osiągnąć ;) i zarabiać więcej, na lepszych warunkach. Kolejna supersprawa.

No i zniżki w stołówce, więc pycha jedzonko jeszcze taniej :>
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Kursy / konferencje
  • Bony / bilety / zniżki
  • Dofinansowanie posiłków

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Customer Service Agent (Praca)

2016-02-17
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: WrocławTermin rozmowy: 1.2016
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Testy specjalistyczne
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Uczelnia, Kursy/Certyfikaty, Języki obce
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Rekrutacja ma 2 etapy i u mnie przeciągnęła się na dobrych kilka dni.
Pierwszego dnia była rozmowa telefoniczna po angielsku, takie standardowe sprawdzanie umiejętności swobodnej rozmowy. Jak zdążyłam odłożyć słuchawkę, to od razu był kolejny telefon i sprawdzali drugi język.

Na drugim etapie był ten cały assessment center: baaaardzo długo to trwało, sprawdzali na ćwiczeniach grupowych takie podstawowe rzeczy jak komunikatywność, współpraca z innymi itp. Trochę nas wymęczyli, ale było bardzo miło, ekipa Qataru do wszystkiego podchodziła z uśmiechem.

Na koniec jeszcze rozmowa z menadżerami, już bez reszty grupy. A tam, wiadomo, takie najzwyczajniejsze pytania jak się zadaje zawsze, dlaczego chcę tam pracować, co mnie skłoniło do aplikowania, jak sobie wyobrażam tę pracę. Cały czas wszystko bardzo miło i profesjonalnie.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz