Etap #1 Prześlij nam swoje CV
W odpowiedzi na wybrane ogłoszenie prześlij nam CV z informacjami o swoich dotychczasowym doświadczeniach i osiągnięciach. Pierwszym krokiem jest selekcja CV przez nasz Zespół Rekrutacji.
Etap #2 Skontaktujemy się z Tobą
Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie i zaprosimy ich na rozmowę. Czasami może się ona odbyć przez telefon. Przy wybranych procesach prosimy też o rozwiązanie testów on-line i/lub kwestionariuszy osobowości.
Etap #3 Zaprosimy na spotkanie
W pierwszym spotkaniu zazwyczaj bierze udział osoba z działu HR, czasem również bezpośredni przełożony. Poprosimy Cię o podzielenie się swoimi doświadczeniami zawodowymi, tym, co jest dla Ciebie ważne w pracy oraz planami na najbliższą przyszłość.
Interesuje nas to, co wiesz i potrafisz, ale także jakie są wartości, którymi kierujesz się na co dzień. Na tym etapie zdarza się również, że prosimy o rozwiązanie testu, przeanalizowanie sytuacji lub odegranie scenki biznesowej.
W zależności od stanowiska, które Cię interesuje, możemy zaprosić Cię na jeszcze jedno lub dwa spotkania z udziałem naszych ekspertów albo osób z Twojego przyszłego zespołu.
Etap #4 Damy informację zwrotną
Przeszedłeś przez wszystkie etapy rozmów kwalifikacyjnych? Doceniamy czas i wysiłek, jaki włożyłeś w spotkania z nami, będziemy więc na bieżąco informować Cię o statusie Twojej aplikacji. Informację zwrotną otrzymasz mailowo bądź telefonicznie.
Etap #5 Witamy w naszym zespole
Gratulacje! Za Tobą wszystkie etapy rekrutacji. Pozostaje tylko przygotować się na pierwszy dzień pracy u nas. Ofertę dotyczącą warunków zatrudnienia, a także niezbędne dokumenty potrzebne do rozpoczęcia pracy otrzymasz telefonicznie i/lub mailowo.