Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

Nest Bank

Finanse / Ekonomia

O Nest Bank

Nest Bank S.A. świadczy kompleksowe usługi finansowe takie jak prowadzenie kont dla klientów indywidualnych i biznesowych, wymianę walut oraz udzielanie kredytów gotówkowych. Siedziba główna banku mieści się w Warszawie, posiada on również sieć oddziałów i placówek partnerskich w całej Polsce.

Nowe OpinieDodaj

4.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Dobra praca w dobrym banku

anonimowo
Bardzo fajna firma! Naprawdę, jestem pozytywnie zaskoczona, bo wcześniej pracowałam krótko w innym banku i nie było tak idealnie. Ale tutaj nie mam się póki co do czego przyczepić. Pieniądze są bardzo dobre, a jeszcze dodają kilka benefitów, więc już w ogóle jest świetnie. Atmosfera w moim oddziale jest rewelacyjna. Współpracownicy bardzo kulturalni i sympatyczni, a z przełożonymi można się dogadać i też są pozytywnie nastawieni. Co mogę więcej powiedzieć. Po prostu podoba mi się w Nest Banku, bo oferują naprawdę dobre warunki pracy.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Asystent ds. Obsługi Telefonicznej (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: GdańskTermin rozmowy: 11.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zalety i wady, Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Obsługa programów, Inne
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Moja rozmowa jak to rozmowa na call center sprawdzała bardziej dykcję i chęć do pracy niż konkretne umiejętności. Nie powiem było sympatycznie. Odpowiadały mi warunki, które były w ogłoszeniu plus dopytałam się o kilka spraw, które mają dla mnie znaczenie.

Pytania do mnie najbardziej obejmowały to gdzie pracowałam na obsłudze klienta i co musiałam tam robić. Tak samo musiałam powiedzieć czy mogę pracować w trybie zmianowym, bo u nich to jest normalna sprawa. Po wcześniejszych call center wiedziałam, że tak będzie. Nawet mnie to nie zdziwiło. Przy bardziej konkretnych rzeczach to tylko obsługa programów no wiecie worda, excela itp.

Warto iść na rozmowę, bo przy okazji można się sporo dowiedzieć na temat firmy i warunków.