Millward Brown SMG/KRC

Badania i Rozwój, Marketing / Reklama / PR, Media / Sztuka / Rozrywka

O Millward Brown SMG/KRC

Millward Brown to firma zajmująca się prowadzeniem badań rynku i opinii w Europie Środkowej i Wschodniej. Instytut działa od 1990 roku, a od 2000 roku stał się członkiem międzynarodowej sieci Millward Brown International. Korzysta m.in. z takich metod badawczych jak: Dynamic Tracking Programme, Link czy Brand Dynamics.

Nowe OpinieDodaj

4.0
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Firma super, szkoda tylko, że na krótko

anonimowo
Bardzo fajna firma, bardzo pozytywnie ją wspominam, szkoda tylko, że praca jest na krótko. Nie umożliwiają za bardzo rozwoju po jakimś czasie i co za tym idzie ludzie nie chcą zostawać tylko zaczynają szukać dla siebie innej pracy. No chyba, że komuś odpowiada taka stagnacja, bo wie, że dobrze zarobi i że praca jest pewna, wtedy siedzi jak najdłużej może. Projekty, które się realizowało w trakcie pracy są duże i ciekawe, na tryb pracy ani na zarobki nie powinno się narzekać. Uwaga ode mnie może być jedna, żeby postawili na budowanie ścieżek rozwoju i na przykład zaproponowali umowy o pracę.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena negatywna
Ocena rozmowy:Negatywna

Ankieter (Praca)

Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: RadomTermin rozmowy: 12.2014
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Rozmowa przez telefon
Pytania dotyczące
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Moja rozmowa wyglądała podobnie, w sumie to po złożeniu CV dostałem telefon, miałem przeczytać krótki tekst i powiedzieć coś o sobie. Właściwie to chyba formalność, bo wydaje mi się, że każdy do kogo oddzwaniają dostaje tę pracę. Mnie od razu zaprosili na szkolenie i koniec tematu...