Millward Brown to firma zajmująca się prowadzeniem badań rynku i opinii w Europie Środkowej i Wschodniej. Instytut działa od 1990 roku, a od 2000 roku stał się członkiem międzynarodowej sieci Millward Brown International. Korzysta m.in. z takich metod badawczych jak: Dynamic Tracking Programme, Link czy Brand Dynamics.
Dowiedz się, jak możesz skontaktować się z firmą
Nasza strona korzysta z plików cookies 🍪
Robimy to, aby zapewnić Ci komfort użytkownika i ulepszać nasze usługi, a przede wszystkim by umożliwić działanie naszej strony internetowej. Z plików tych korzystają również współpracujące z nami podmioty badawcze i reklamowe, szczegółowe informacje znajdziesz w Polityce Plików Cookies.
Klikając przycisk "Akceptuję" wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w plikach cookies. Zgodę możesz wycofać w każdym momencie w ustawieniach swojej przeglądarki.