Intelenet European Services

Obsługa Klienta / Call Center

O Intelenet European Services

Intelenet w Polsce funkcjonuje od roku 2009. Zajmuje się dostarczaniem usługi dużym klientom branży turystycznej. Dotyczy to głównie przejazdów planowania, rezerwacji i pomocy przy rozwiązywaniu problemów wynikłych w trakcie podróży.

Nowe OpinieDodaj

3.2
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Skok na głęboką wodę

2016-02-18
customer service
Jako pierwsze doświadczenie zawodowe - super. Można od razu skoczyć na głęboką wodę i trochę nauczyć się o kontaktach z ludźmi. Na początku, wiadomo, jest ciężko. Ale wszędzie tak jest, zanim człowiek się przyzwyczai do specyfiki pracy.

Ja cenię sobie elastyczne godziny i szansę na naukę. Dzięki tej pracy poszerzyłam horyzonty i pokonałam swoją nieśmiałość, a miałam z nią do tej pory spore problemy. Praca jednak wymagała ode mnie kontaktów z ludźmi, a to zmusiło mnie do przełamania się i choćby za to jestem wdzięczna tej firmie.

Poza tym podszkoliłam język, a to się zawsze przyda, jak nie w pracy, to w życiu :) na pewno lepsze to niż kolejne kursy, tu można po prostu rozmawiać zamiast wkuwać słówka.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Specjalista do spraw obsługi klienta z językiem niemieckim (Praca)

2016-03-14
Branża: Obsługa Klienta / Call CenterMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 2.2016
Proces rekrutacji: 1 etap
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Uczelnia, Kursy/Certyfikaty, Języki obce, Obsługa programów
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

To ogłoszenie od razy przykuło moją uwagę. Mnóstwo benefitów, fajny program socjalny i obietnica wysokich zarobków. Ogłoszenie było po angielsku, a w wymaganiach dodatkowo płynny niemiecki. Wtedy zaświeciła mi się lampka w głowie - będzie ciężko. Ale do odważnych świat należy ;)

Kliknąłem "aplikuj" i poszło.

I równie szybko "przyszło".

Odpowiedź pozytywna.

Nie powiem, bardzo się z tego ucieszyłem. Mieli opcję "rozmów zdalnych", ale nie było mi to do niczego potrzebne, mieszkam w Krakowie, więc bez problemu mogłem się umówić na spotkanie stacjonarne.

Rozmowa na miejscu dotyczyła punktów mojego CV i odbyła się w całości po angielsku. Nie była specjalnie trudna, znam słówka "branżowe", z gramatyką też mi całkiem po drodze, także to nie było problemem.

Dowiedziałem się trochę o moim stanowisku i o tym, co miałbym robić.

Na koniec powiedzieli, że dadzą znać w przeciągu kilku dni, co i jak, niezależnie od wyniku rozmowy.

Cóż, po kilku dniach dostałem wiadomość zwrotną, że jednak nie przeszedłem dalej. Wielka szkoda, ale bardzo cenię u pracodawców to, że pamiętają też o tych, którym się "powinęła noga", to świadczy o kulturze i poziomie firmy.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz