innogy Business Services Polska

Finanse / Ekonomia, Księgowość / Audyt / Podatki

O innogy Business Services Polska

innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę grupy RWE i innogy, głównie za księgowość oraz finanse a także inne procesy biznesowe, tj. IT.

Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. powstało w październiku 2013 r. i obecnie zatrudnia około 300 ekspertów z dziedziny księgowości i finansów. Plany rozwoju firmy obejmują dalszy wzrost zatrudnienia, zwłaszcza w zespołach świadczących usługi w języku niemieckim, angielskim, holenderskim i czeskim.

Centrum księgowe w Krakowie zapewnia doskonałe możliwości rozwoju i współpracy z innymi spółkami grupy, dzięki czemu staje się idealnym miejscem pracy zarówno dla ambitnych absolwentów kierunków związanych z księgowością oraz innych, znających języki obce, jak i doświadczonych księgowych.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Praca w części Business Services Polska

2017-01-19
Młodsza księgowa
Ludzie tak różnie piszą dlatego ja wolę napisać gdzie pracowałam aby komuś kto będzie czytał tą opinię pokazać o co chodzi, o czym piszę.

Otóż w Business Service można było szkolić języki w pracy i na kursach językowych, chodzić na szkolenia, mieć umowę o pracę, samemu sobie wybrać benefity z tym, że zawsze miało się ubezpieczenie i prywatną opiekę medyczną. W biurze były owoce i pokój tzw. relaksacyjny. Atmosfera uważam zaliczałam się do dobrych i pracowało się wygodnie. Patrząc na finanse było dobrze, ale może być lepiej :)
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Owoce i napoje w firmie
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Praktyka w zespole Service Desk z j. niemieckim (Praktyka/Staż)

2017-04-28
Branża: Księgowość / Audyt / PodatkiMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 4.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
  • Case study
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Uczelnia, Kursy/Certyfikaty, Języki obce
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Pierwszym etapem rekrutacji jest rozmowa telefoniczna z osobą odpowiedzialną za procesy rekrutacyjne w oparciu o przesłane CV (pytania o dotychczasowe doświadczenia, wykształcenie itp.), zapytano mnie również o motywację do pracy, oczekiwania finansowe i dostępność czasową. Kolejnym etapem była rozmowa w siedzibie firmy z dwoma pracownikami: team liderem grupy i rekruterem. Jej przebieg jeśli chodzi o treści był podobny do tej telefonicznej, jednak dodatkowo przeprowadzono rozmowę w j. niemieckim i zadano mi dwa zadania pisemne także w tym języku.
Jeszcze w tym samym tygodniu otrzymałam telefon z pozytywną wiadomością.
Myślę że warto korzystać z takich możliwości jakimi są praktyki czy staże, bo każde doświadczenie jest bezcenne.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz