innogy Business Services Polska

Finanse / Ekonomia, Księgowość / Audyt / Podatki

O innogy Business Services Polska

innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. Krakowskie biuro innogy powstało w 2013 roku i odpowiada za wewnętrzną obsługę finansową i księgową całej grupy. Firma jest otwarta zarówno na doświadczonych specjalistów, jak i absolwentów, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z księgowością. innogy, ze względu na swoją międzynarodowość, daje szerokie pole do rozwoju dla osób znających języki obce, takie jak: niemiecki, angielski, holenderski czy czeski. Codzienna współpraca ze spółkami grupy w różnych krajach, bogaty pakiet szkoleń i liczne benefity – to tylko niektóre z korzyści pracy w innogy. Firma zachowując wszystkie atuty globalnej spółki, stawia też na lokalne relacje. Atmosfera w firmie jest przyjazna , a pracownicy mają wiele okazji do integracji. innogy co roku zaprasza studentów na Program Praktyk Letnich, który dla wielu osób kończy się stałym zatrudnieniem.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Świetna atmosfera

anonimowo
Trafiłam tam przede wszystkim na wspaniałych ludzi. Bez żadnej zawiści czy korporacyjnego wyścigu szczurów, chociaż wiem że to zależy od działu. Ale ja nie narzekałam pod tym względem. Poza tym na plus zaliczam też szkolenia, bo można się było nauczyć czegoś nowego i zdobywać doświadczenie. Za to za główny mankament pracy w innogy uważam wynagrodzenie. Zarobki bardzo przeciętne, niestety. Co prawda dawali sporo benefitów i to na pewno było fajne, ale wolałabym żeby proponowali jednak odrobinę większe pieniądze.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Praktyka w zespole Service Desk z j. niemieckim (Praktyka/Staż)

Branża: Księgowość / Audyt / PodatkiMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 4.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
  • Case study
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Uczelnia, Kursy/Certyfikaty, Języki obce
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Pierwszym etapem rekrutacji jest rozmowa telefoniczna z osobą odpowiedzialną za procesy rekrutacyjne w oparciu o przesłane CV (pytania o dotychczasowe doświadczenia, wykształcenie itp.), zapytano mnie również o motywację do pracy, oczekiwania finansowe i dostępność czasową. Kolejnym etapem była rozmowa w siedzibie firmy z dwoma pracownikami: team liderem grupy i rekruterem. Jej przebieg jeśli chodzi o treści był podobny do tej telefonicznej, jednak dodatkowo przeprowadzono rozmowę w j. niemieckim i zadano mi dwa zadania pisemne także w tym języku.
Jeszcze w tym samym tygodniu otrzymałam telefon z pozytywną wiadomością.
Myślę że warto korzystać z takich możliwości jakimi są praktyki czy staże, bo każde doświadczenie jest bezcenne.