Korzystamy z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Dowiedz się więcej »

Close

innogy Business Services Polska

Finanse / Ekonomia, Księgowość / Audyt / Podatki

O innogy Business Services Polska

innogy jest jednym z wiodących europejskich przedsiębiorstw energetycznych. Spółka działa w obszarach energii odnawialnej, dystrybucji i infrastruktury sieciowej oraz sprzedaży. innogy Business Services Polska Sp. z o.o. odpowiada za wewnętrzną obsługę grupy RWE i innogy, głównie za księgowość oraz finanse a także inne procesy biznesowe, tj. IT. Krakowskie biuro innogy Business Services Polska Sp. z o.o. powstało w październiku 2013 r. i obecnie zatrudnia około 300 ekspertów z dziedziny księgowości i finansów. Plany rozwoju firmy obejmują dalszy wzrost zatrudnienia, zwłaszcza w zespołach świadczących usługi w języku niemieckim, angielskim, holenderskim i czeskim. Centrum księgowe w Krakowie zapewnia doskonałe możliwości rozwoju i współpracy z innymi spółkami grupy, dzięki czemu staje się idealnym miejscem pracy zarówno dla ambitnych absolwentów kierunków związanych z księgowością oraz innych, znających języki obce, jak i doświadczonych księgowych.

Nowe OpinieDodaj

3.8
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Świetna atmosfera

anonimowo
Trafiłam tam przede wszystkim na wspaniałych ludzi. Bez żadnej zawiści czy korporacyjnego wyścigu szczurów, chociaż wiem że to zależy od działu. Ale ja nie narzekałam pod tym względem. Poza tym na plus zaliczam też szkolenia, bo można się było nauczyć czegoś nowego i zdobywać doświadczenie. Za to za główny mankament pracy w innogy uważam wynagrodzenie. Zarobki bardzo przeciętne, niestety. Co prawda dawali sporo benefitów i to na pewno było fajne, ale wolałabym żeby proponowali jednak odrobinę większe pieniądze.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Elastyczny czas pracy
  • Ubezpieczenia na życie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Praktyka w zespole Service Desk z j. niemieckim (Praktyka/Staż)

Branża: Księgowość / Audyt / PodatkiMiejsce: KrakówTermin rozmowy: 4.2017
Proces rekrutacji: 2 etapy
  • Rozmowa przez telefon
  • Spotkanie w firmie
  • Rozmowa w języku obcym
  • Case study
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Uczelnia, Kursy/Certyfikaty, Języki obce
Kariera
Kariera:Cele zawodowe, Twoje oczekiwania, Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Strona internetowa firmy
Ogólny komentarz

Pierwszym etapem rekrutacji jest rozmowa telefoniczna z osobą odpowiedzialną za procesy rekrutacyjne w oparciu o przesłane CV (pytania o dotychczasowe doświadczenia, wykształcenie itp.), zapytano mnie również o motywację do pracy, oczekiwania finansowe i dostępność czasową. Kolejnym etapem była rozmowa w siedzibie firmy z dwoma pracownikami: team liderem grupy i rekruterem. Jej przebieg jeśli chodzi o treści był podobny do tej telefonicznej, jednak dodatkowo przeprowadzono rozmowę w j. niemieckim i zadano mi dwa zadania pisemne także w tym języku.
Jeszcze w tym samym tygodniu otrzymałam telefon z pozytywną wiadomością.
Myślę że warto korzystać z takich możliwości jakimi są praktyki czy staże, bo każde doświadczenie jest bezcenne.