Groupon

Obsługa Klienta / Call Center, Handel i Usługi, Internet / E-commerce

O Groupon

Groupon jest jedną z najszybciej rozwijających się firm na świecie: w przyszłym roku skończymy 10 lat! W Polsce działamy od 2010 roku, a w 2015 utworzyliśmy pierwsze Shared Service Centre. Nasze 2 największe biura znajdują się w Warszawie i Katowicach, a już w tej chwili w Groupon w Polsce pracuje ponad 900 osób. Będzie nas więcej! Studenci i absolwenci znajdą u nas zatrudnienie przede wszystkim w rolach specjalistów ds. obsługi klienta z językami obcymi: niemieckim, angielskim, włoskim, hiszpańskim, francuskim.

Przede wszystkim, naszą misją jest, by Groupon stał się pośrednikiem w codziennych kontaktach między konsumentami a usługodawcami. Codziennie zmieniamy rynek usług lokalnych, a przy tym dajemy zatrudnienie. Wierzymy, że życie i praca mogą nie muszą być nudne! Wiąże się to z zerwaniem z tradycyjnym modelem funkcjonowania korporacji, w przypadku którego pracownicy spędzają czas w szarych, przytłaczających biurach. U nas możesz nosić dżinsy i trampki, a jeśli bardzo chcesz nawet i garnitur. Wszystko zależy od Ciebie! Działając w innowacyjny sposób, stworzyliśmy przyjazne środowisko, pielęgnując przy tym ambicję i dynamiczną energię, którą nasi pracownicy wnoszą każdego dnia do firmy. Szacunek i zaangażowanie – w to wierzymy. Wiemy, że poprzez tworzenie świetnego miejsca pracy, w którym ludzie mogą pozostać sobą, przyczyniamy się do kształtowania niezwykłych społeczności.


Pozostańmy w kontakcie:

Facebook: fb.com/GrouponCareersPoland

Instagram: @GrouponCareersPoland

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

Rozwojowa ale stresująca

2016-12-27
Obsługa Klienta
Praca w Grouponie okazała się rozwojowa pod względem zdobycia nowego doświadczenia ale przy tym bardzo stresująca pod względem klientów i presji. Obstawiam że każdy kto pracował może potwierdzić moją opinię.

Żeby nie było jak najbardziej mieli swoje plusy. Fajne biuro w centrum, normalne nawet dobre wynagrodzenia, fajną atmosferę wśród ludzi na tym samym poziomie stanowiska, mega benefity i jako taką międzynarodowość. Pytanie jest zasadnicze jakie ma się oczekiwania do pracodawcy. Groupon moje spełnił w jakichś 75 procentach
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Prywatna opieka medyczna
  • Kursy / konferencje
  • Narzędzia pracy
  • Karta sportowa
  • Bony / bilety / zniżki
  • Owoce i napoje w firmie

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Młodszy Handlowiec (Praca)

2016-06-24
Branża: Internet / E-commerceMiejsce: WarszawaTermin rozmowy: 10.2014
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów, Dodatkowe Projekty, Kursy/Certyfikaty, Języki obce
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Bardzo mi się podobało to, że podczas rozmowy mogłem się dowiedzieć na spokojnie wszystkiego. Nie musiałem dopytywać i prosić się o odpowiedzi, pani z HR na pierwszej rozmowie dokładnie opowiedziała mi o funkcjonowaniu firmy, o moim stanowisku, o wynagrodzeniu, trybie pracy itp. Właściwie to powiedziała tyle, że ciężko mi było jakieś pytania wymyślać ;)

A jeśli chodzi o jej pytania no to standardowe, takie o CV.

Były też dwa kolejne spotkania, ale to już z ludźmi z działu. Pytania podobne, z tym że kładli większy nacisk na takie rzeczy jak relacje z ludźmi itp.

Ogólnie tak miło i profesjonalnie że byłem pod wielkim wrażeniem ;)

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz