Flügger

Nieruchomości / Budownictwo, Sprzedaż, Przemysł / Produkcja

O Flügger

Flügger to koncern z długą tradycją - firma została założona w 1783 roku. Nazwa przedsiębiorstwa pochodzi od nazwiska założyciela. Obecnie Flügger zajmuje się produkcją, dystrybucją i sprzedażą farb, tapet oraz narzędzi. Posiada siedem fabryk i około 600 sklepów na całym świecie, gdzie zatrudnionych jest prawie 1600 osób.

Nowe OpinieDodaj

3.6
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance

W sprzedaży pracowało się ok

2016-06-11
Sprzedawca
Nie jestem za tym, żeby przesadnie wychwalać pracę, w której się już nie pracuje. W końcu z jakiegoś powodu się zrezygnowało. W moim przypadku to była potrzeba dalszego rozwoju zresztą od początku nie planowałem pracować tutaj do końca świata. Pomimo tego uważam, że praca jak na sprzedaż była ok. Dobre pieniądze + elastyczny grafik dopasowany do potrzeb + fajni ludzie to na ten moment mi zupełnie wystarczało. Po jakimś czasie chciało się więcej rozwijać to trzeba było szukać czegoś innego. Jak ktoś jest nastawiony na spokój + stabilność to mu się na pewno spodoba.
Szkolenia
Atmosfera
Możliwość awansu
Wynagrodzenie
Work/life Balance
  • Elastyczny czas pracy

Rozmowy kwalifikacyjneDodaj

Ocena pozytywna
Ocena rozmowy:Pozytywna

Sprzedawca (Praca)

2015-12-22
Branża: SprzedażMiejsce: ŁódźTermin rozmowy: 12.2015
Proces rekrutacji: 3 etapy
  • Spotkanie w firmie
Pytania dotyczące
O Tobie
O Tobie:Zainteresowania, Wiedza o Firmie
Wykształcenie
Wykształcenie:Kierunek studiów
Kariera
Kariera:Wynagrodzenie, Doświadczenie
Sposób aplikowania
  • Portal z ofertami pracy
Ogólny komentarz

Jak poczytałam w internecie o procesie kwalifikacji we Fluggerze, to trochę się przeraziłam, ale okazało się, że dla sprzedawców nie jest to aż tak skomplikowane. Na początek rozmawia się z osobą z HR oraz z managerem. Mnie pytali jaką szkołę skończyłam, dlaczego chcę pracować w sprzedaży, jakie jest moje doświadczenie w tej dziedzinie, czym się interesuje, co wiem o najnowszych trendach wnętrzarskich. Pytań było więcej, ale te mi utkwiły w pamięci.

Ktoś, kto już uczestniczył w rozmowach kwalifikacyjnych do sprzedaży, wie, że przeważnie są scenki sprzedażowe. U mnie też była, chodziło o doradzenie klientowi w sprawie wyboru farby. Mieli na myśli raczej kolorystykę niż właściwości, bo skąd miałabym je znać. Gdy już miałam wychodzić, poprosili mnie o przesłanie numerów telefonów/maili do osób, które mogłyby opowiedzieć o jakości mojej pracy w poprzednich firmach.

Używasz starej wersji przeglądarki, aby przeglądać stronę zaktualizuj swoją przeglądarkę do nanowszej wersji Google Chrome


Pobierz Chrome


Pobierz